djecko

srijeda, 20.09.2006.

knjige

Evo idem se malo pravit pametan pa pokazat da ponekad i čitam nešto šta nisu stripovi:-)
Evo mojih 5 najboljih knjiga


5. Sarantinski mozaik (Gay Gavriel Kay)

Ovo su zapravo dvije knjige. Prva, odjedriti u Saran radnja prati putovanje mozaičara rodne zemlje Rodije do Saranta. Druga konjiga, gospodar careva. Prati klimava politička zbivanja u Sarantu. Rodja predstavlja propalo Zapadno Rimsko Carstvo, a Sarant predstavlja Bizant na vrhunci slave. Uz religiske odnose zapada (rimokatolicizam), istoka (pravoslavlje), i pustinjskih naroda (muslimani) govori se i o tome kako svaki pojedinac, koliko god malen on naizgled bio, može promjeniti svjet, a to je i najvažnija poruka djela


4. Divlji konj (Božidar Prosenjak)
Knjigu sam pročitao još u sedmom razredu i jako me se dojmila (sad sam je ponovo uzeo čitati:-)) priča prati život jednog konja, od njegovih lutanja divljinom, do pripitomljavanja i slave hipodroma. U liku divljeg konja može se pronaći svako. Dio koji me se najviše dojmio jest onaj o četiri protivnika. To su protivnici svakog čovjeka: STRAH, OSJEĆAJ MANJE VREDNOSTI, KRIVNJA i MRŽNJA. Oni nas koče u našem napredovanju u društvu, poslu, školi… isto tako, ako se vraćamo istim putovima morat ćemo se suočit s istim neprijateljima


3. Don od tromđe (Višnja Stahuljak)

Još jedno sedmorazredno štivo, knjiga jako slična Divljem konju samo što je u središtu radnje pas, šarplaninac. Priča mi je za nijansu bolja od divljeg konja jer se više posvećuje pitanjima djetinjstva, razlike između ljubavi i strasti… najveće vrednosti knjige za mene su to što se govori kako sve može biti pripitomljeno ako se s njime postupa na pravi način (ponavljam: šarplaninac, vjerjojatno najkrvoločnija pasmina) i oštra kritika prema novcu (pas Don nikada nije mogao svatiti zašto su ljudima papiri toliko bitni, i to se provlači kroz cjelu knjigu). Kritiziraju se i još mnoga obilježja našeg društva.


Ovo bi bilo dosta za sad jer mislim da se velikoj većini ne da čitati ovoliki post pa ću nastaviti u idućem postu

uživajte!!!

- 23:15 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moj mail

  • momo123@net.hr
    Za sve one koji nemaju pametnijeg posla ili me kojim čudom trebaju neka se jave:-)