djecko

četvrtak, 15.06.2006.

otvorene oči

Došao je kraj. Kad se pogleda unazad i sve sračuna, svati se da sam podbacio. Ne samo kao učenik nego i kao čovjek.
Uništio sam si ocjene. Nije tako strašno. Ponašanje u školi je bilo neprimjereno. To se i očekivalo. Ali ono van škole, to je ono ozbiljno.
Odbijao sam ljude oko sebe, živio sam u svjetu mašte. Kad mi nešto nije bilo po volji, odlučio sam se na, ne osvetu, već odmazdu. Učinio sam previše štete tim ponašanjem, a učinio bi i više da se juče nije dogodilo nešto što mi je otvorilo oči.
Put u Neum je otkazan. Svi su bili žalosni. Ja sam se zamislio. Razmišljao sam o svojoj pohlepi. Želio sam sve i zaboravio na svoju potragu. Trebalo se ići početkom osmog mjeseca. Imao sam puno dogovora i poslova koje je tad trebalo obaviti u to vreme. Sve sam to zanemario, prekršio sam obećanja. Šta mi se dogodilo? Kako sam se toliko promjenio? Ali ta sitnica mi je otvorila oči. Odlučio sam sve to nadoknaditi.
A moja bitka… neću odustati, ali više neću da ih tražim. Sve će doći u svoje vreme. Kada dođu ja ću biti spreman. I sve će biti kako treba da bude.
I na kraju se izvinjavam se što je tekst malo zbunjujuć.

- 10:39 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moj mail

  • momo123@net.hr
    Za sve one koji nemaju pametnijeg posla ili me kojim čudom trebaju neka se jave:-)