utorak, 29.06.2010.

Da budem mirotvorac

Problemi koji mi živimo danas jesu najteži, jer ih mi trebamo riješiti. Problemi koji su se dogodili negdje u prošlosti ili problemi dugih ljudi ne dotiču nas izravno. Nesporazumi koje imamo s drugim ljudima danas najzahtjevniji, jer ih mi trebamo razjasniti. Tuđi nesporazumi i svađe nisu na izravan način dio našega iskustva, pa nam se nikada ne čine toliko teški kao naši. Kako rješavamo naše probleme? Kako izlazimo na kraj s nesporazumima koje smo sami uzrokovali, ili su nam nametnuti? Možemo bježati od njih, zanemarivati ih, pripisivati ih drugima ili ih nastojati riješiti. Kada rješavamo naše probleme i nesporazume, važno je da ne zaboravimo na dostojanstvo svoje i dostojanstvo drugoga čovjeka. Da ne se čuvamo nasilja bilo verbalnog ili svakog drugog, jer stara nas poslovica uči: “sila silu rađa.“ Isus nam poručuje: “Mir vam svoj ostavljam, mir vam svoj dajem.“
Budimo mirotvorci i molimo da nam Bog dadne snage i prave mudrosti da prepoznajemo gdje je onaj put u traženju rješenja naših problema koji nas vodi miru s Bogom i s ljudima. Poticaj nam može biti drevna Euzebijeva molitva iz prvog stoljeća:
Daj mi, Bože,
- da ne budem neprijatelj ni jednoga čovjeka,
ali da budem prijatelj svega što je trajno i vječno;
- da nikada ne smišljam zlo protiv ikoga, a ako meni tko što loše smišlja,
neka budem pošteđen, a da ne povrijedim onoga koji mi je htio nauditi;
- da samo dobro ljubim, i tražim i postižem;
- da svim ljudima želim sreću i nikomu ne zavidim;
- da nikada ne čekam da drugi budu ukoreni zbog zla koje sam ja rekao ili učinio,
nego da sebe korim dok se ne popravim;
- da nikada ne postignem pobjedu koja bi boljela mene
ili moje protivnike;
- da pomirim prijatelje koji se srde;
- da svom snagom pružim pomoć svima koji je trebaju;
- da poštujem samoga sebe;
- da krotim u sebi sve što bi moglo izazvati ljutnju;
-da nikad ne govorim kako je netko zao ili je zlo učinio,
nego da tražim dobre ljude i slijedim njihove stope.


Image and video hosting by TinyPic

Objavljeno u 17:59 • Komentari (3) • Isprintaj#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

Opis bloga

"Kao djeca svjetlosti hodite "
(Ef 5,8)

Život nam donosi mnogo
svjetla i radosti
u svakodnevnim malim
stvarima - u detaljima.
I u njima nam
Bog progovara.
sretan
Kruno















E-mail

kao.djeca.svjetlosti@gmail.com