subota, 07.03.2009.

Na visokoj gori

Na visokoj gori zasja ti lice kao sunce.
Na visokoj gori haljine ti postaše bijele
„Ovo je Sin moj ljubljeni,
Milina moja sva je u njemu
Slušajte ga.“

Na visokoj gori svijetao oblak te zasjeni.
Na visokoj gori iz oblaka začu se Očev glas:
„Ovo je Sin moj ljubljeni
Milina moja sva je u njemu
Slušajte ga.“

Na visokoj gori dobro je biti o Gospode
Na visokoj gori dotičeš nas kažeš nam: "Ne bojte se!"
„Ovo je Sin moj ljubljeni
Milina moja sva je u njemu
Slušajte ga.“

Poziv ove nedjelje i Evanđelja:
prepoznati preobraženo Božje lice u svakodnevnom životu -
u molitvi, radu, odmoru;
u sebi i u drugom čovjeku,
u prirodi...
sretan


Autor: Anđelko Igrec
Izvođači: članovi mješovitog zbora varaždinske katedrale Chorus Angelicus
Snimili i obradili: Miljenko Rugani i Krunoslav Novak

Objavljeno u 10:37 • Komentari (13) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

0

Opis bloga

"Kao djeca svjetlosti hodite "
(Ef 5,8)

Život nam donosi mnogo
svjetla i radosti
u svakodnevnim malim
stvarima - u detaljima.
I u njima nam
Bog progovara.
sretan
Kruno















E-mail

kao.djeca.svjetlosti@gmail.com