srijeda, 11.10.2006.

...well, guess I'm back...

Evo, da vam se javim...

nisam pisala vec dugo...sto iz ljenosti, sto iz vlastite potrebe za izolacijom...

evo, nakon brojnih obilazaka doktoru i slicnog, saznah sto mi je

prosla sam odvratnu gastroskopiju i punktiranje stitnjace...bljak

dakle, imam pijesak na zuci...big deal
i tijelo mi odbacuje stitnjacu...big deal

moram pit tablete od sad pa dok ne crknem ak medicina ne zmisli nekaj novo...big deal

eh da, i dijagnosticirana mi je anemija...big deal



bila sam prilicno u komi zbog svega toga u pocetku, ali eto...nekako sam se pomirila s tim

sad me to ekšli previshe ne pogada

pokusavam se ne smatrati bolesnom
prihvatiti to kao nesto normalno
i tako...

mislim, nije da mi je svejedno

ali polako se sredujem

pocela sam ponovo normalno spavat, prestala plakat...
sad je sve oukej

i ozdravit cu
znam da hocu

i zelim zahvaliti svim ljudoFima koji su uz mene i kojima je stalo
lithac vas jako wowi...

Yes I'm back, back in black

eh da, ako primjetite cudne i nagle promjene ponasanja, to ce mozda bit kratko u pocetku zbog tableta za stitnjacu koje sam pocela pit...
ali vec se polako navikavam

i da, veliko hvala ramoncu kojeg proglasavam NAJBOLJIM deckom na svijetu
hvala ti sto pazish na mene
waw you machak




Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


pussha vas Lithiumchek

- 19:06 - Komentarchek ( 12 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>