èetvrtak, 08.06.2006.

Zli sobovi imenom D.Z. napadaju...biver...ako ja tebi dam jabuku, os ti meni dat svoj auto?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




um...

evo vam dokaza da ja nemam boje u licu...

lithiumcek ce proci s 5!!!! *publika vristi i u ekstazi se baca na pod...yeah, right...

xy: kaj to pijes?
ja: tabletu
zla kolegica: kaj pilule protiv sexa?
xx: kaj da??

o moj boze gluposti...

i tada je grom udario u imaginarni blatobran na romobiliu...
don't worry...zec je prezivio

ljudi me pocinju fizicki zloostavljati...
neznam jesam li to ja ili mi na celu pise kick me?

enivej, sto dobijete kad cupavo dijete ide u ponoc ucit fiziku?
5 iz magnetizma!!!
ha!

um...

sad cu zavrsit...

bez brige, slijedi nastAvak ovog terora...

BTW. magnetsko polje prikazujemo imaginarnim linijama koje nazivamo silnicama, a formula za izracunavanje lorentzove sile glasi: Fl = q x v x B

vani je toplo

don't forget

- 16:23 - Komentarchek ( 15 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>