< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Obavezno pogledati!

Afroditina šetnja ovim planetom
Anita - Zagreb
DerzaFanistori
Djeva bajna
Dordora2
Elektronegativka
Euro smijeh
Grešnica i vila
...in patria sua
Mare Koja Je Sretna
Morsky blog
Nachtfresser
Nebuloze moje
Non ti scordar di me
Perfect timing
Povuci potegni
Rib@rnica
Sakica
Skaska
Škrinjica Lorne Doone
The devil inside
Uhvati ritam

Linkovi

Blog
Forum
Monitor
Studio4web
Računalo smrti


Studio4web, web hosting, registracija domena





Možete mi i
emajlirati na:

djdadi@gmail.com

04.01.2011., utorak

Prvi post u ovoj godini

Sretna Nova Godina!

Evo me javljam se jednim kratkim postom.
Samo da vidim jel blog još uvijek radi?!

A ništa, samo vic za kraj:


Teretana. Zvoni mobitel.
– Halo?
– Dušo, jesi li u teretani, pita ženski glas.
– Da. Što trebaš?
– Samo sam ti htjela reći da je ona bunda pojeftinila s 15 na 10 tisuća. Jel' je mogu kupiti?
– Naravno.
– Ti si super. A jel' se sjećaš kako nam se onaj godišnji na Havajima činio skup? E pa, pojeftinili su ga s 20 na 15.000. Što kažeš? Da uplatim?
– Može. Uplati, promrmlja čovjek.
– Sredit ću ja to. A kad si već tako dobro raspološen, upravo stojim ispred autosalona Mercedesa. Sjećaš li se one S-klase? Zamisli, sad košta samo 50 tisuća. Da ga odmah kupim?
– Samo ako je metalik srebrni.
– Baš imaju srebrnu. To je super. Baš si danas zlatan, reče žena i prekine vezu.
Čovjek, s podignutim mobitelom iznad glave, viče:
– Ljudi, čiji je ovo mobitel?

wavepartyfinonjamibelj
- 19:42 - Komentari (6) - Isprintaj - #

rss izlaz blog.hr djdadi studio4web