< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Obavezno pogledati!

Afroditina šetnja ovim planetom
Anita - Zagreb
DerzaFanistori
Djeva bajna
Dordora2
Elektronegativka
Euro smijeh
Grešnica i vila
...in patria sua
Mare Koja Je Sretna
Morsky blog
Nachtfresser
Nebuloze moje
Non ti scordar di me
Perfect timing
Povuci potegni
Rib@rnica
Sakica
Skaska
Škrinjica Lorne Doone
The devil inside
Uhvati ritam

Linkovi

Blog
Forum
Monitor
Studio4web
Računalo smrti


Studio4web, web hosting, registracija domena





Možete mi i
emajlirati na:

djdadi@gmail.com

27.01.2010., srijeda

Hladno - hladnije

Evo me na kraju mjeseca i na blogu.

Ova hladnoća koja ne posustaje već mjesec dana mi je totalno dopizdila.
Pa nema dana da je temperatura u plusu, stalno je ispod nule, a sad još najavljuju dodatno spuštanje u danima koji slijede.
Ako tako izgleda globalno zatopljenje, onda sam ja Papa.
Želim ljetne vručine i to odmah.
Od topline se lako sakriti u hlad, al od zime se nema kud.
Motor nisam provozao skoro dva mjeseca, bicikl isto tako.
Pa to je prestrašno.


Ajd samo jedan vic da još stavim pa se idem grijat k radijatoru.

Kasno navečer kćer se vraća kući, a strog i brižan otac ju budan čeka.
- "Opet si pušila kćeri moja najdraža?"
Nisam oče. Trebam li puhnuti?
- "Ne trebaš kćeri, samo se obriši oko usana!"


- 16:25 - Komentari (10) - Isprintaj - #

08.01.2010., petak

Nova godina - novi post

Evo i mog prvog posta u ovoj novoj godini.
Istina i bog, pisati mi se neda, al ajde, nešto ću valjda nažvrljati.
Bar koji vic, kad već nema inspiracije za nešto više.
Izborni vikend je pred nama, pazite što i kako birate.

A sad vic:

Govori se u školi o profesionalnom usmjerenju i učiteljica pita:
- Perice, što bi ti želio raditi u životu?
- Piti viski i jebati ženske!
Učiteljica mu pričepi šamarčinu.
Dođe Perica kući, tata vidi desni obraz mu sav crven...
- Što je to bilo?
Udarila me učiteljica
- Što si radio?
Pitala me što bih želio raditi u životu, i ja joj lijepo rekao da bih želio piti viski i jebati ženske...
Otac mu pričepi šamarčinu.
Sutradan u školi, vidi učiteljica da su Perici oba obraza crvena...
- Što je bilo sa drugim obrazom?
Ispričao sam tati i on mi lupio šamar.
- I, jesi li nešto naučio iz svega toga?
Jesam... pit ću Coca-Colu i drkat ću...


Lijep pozdrav!
- 10:15 - Komentari (14) - Isprintaj - #

rss izlaz blog.hr djdadi studio4web