APARATURA DJELOVANJA

subota , 16.09.2017.



Oprosti mi,
Jer sam preko tvojih vjeđa
Kojima si me promatrao poput anđela
Zaronila duboko do srca u tvojim grudima
I tamo napravila nered neviđen,
Sve poričući namjeru da te potčinim
Da samo za mene dišeš.

Oprosti, samo oprosti,
Jer ti svakodnevno opipavam bilo
Nakon što se koristeći ženske čari
Poigram sa tvojim strpljenjem
Ali zanos strasti me posve ponese
Oduzmajući dar govora i vida
A slijepa, nijema i uzbuđena
Za realnost osjećaj nemam.

Oprosti mi, dobri moj voljeni,
Što napetost dvostruku stvaram
Razarajući tvoje osjećajne i umne sfere
Jer sve što od tebe nekad trebam
Bez misticizma punog obmana
Je da visoko na tebi sjedeć'
Slavno i junački odjašem
Do novih i visokih vrhunaca
Daleko od zbilje banalne.
Oprosti...
I dođi...

Foto: sa neta

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.