Mir, samo mir

05.12.2005., ponedjeljak

ljubavne sms poruke

# Ako je grijeh sto te volim neka mi se to nikada ne oprosti...


# Ako je ljubav droga, onda sam ja najveci narkoman!


# Ako me ikada budes izgubio, potrazi me u vrtlogu vremena, jer sam se vjerojatno tamo izgubila - trazeci tebe!!!


# Ako me ikada budes napustio... smijem li onda poci sa tobom??


# Ako me ikada budes ostavila ostavi me na kisi da ne placem sam.


# Ako me ikada zaboravis, ne zaboravi da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju one koji su ih zaboravili!


# Ako me volis, ne pricaj nikome. Ako me zelis, ne daj me nikome. Ako me ljubis, ljubi me njezno. Ako ni jedno od toga nije, vrati mi srce, oprosteno ti je!!!!


# Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim ocima. Ako negdje postoji bol onda je to zivot bez tebe. Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti!


# Ako nekog iskreno volis, nemoj ga zeznut, znaj da to boli.


# Ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime, onda cu mu priznati da te voli vise od mene!!!


# Ako odem u nebo prije tebe, na svaku zvijezdu cu napisati tvoje ime, tako ce svi andjeli znati koliko mi znacis...


# Ako postoji sjaj on je u tvojim ocima, ako postoji radost to je susret sa tobom, ako postoji tuga to je zivot bez tebe, ako je itko voljen to si ti!


# Ako se ikada pozelis javiti, javi se, sve je ostalo isto i broj i adresa...samo mi je ime promijenjeno, jer otkad si ti otisao iz mog zivota, moje ime je tuga.


# Ako si daleko nista ne smeta, vjecna ljubav ostaje i da si nakraj svijeta.


# Ako te ikada budem zaboravila bit ce to posljednji dan u mom zivotu...


# Ako te gnjavim zovi 92, ako te prestrasim zovi 93, ako te povrijedim zovi 94, a ako me zelis nazovi moj broj


# Ate zaboli proslost na mene pomisli bar, jer bili smo bili nekad najljepsi par...


# Ako ti gorko zaplace oko, ako te netko povrijedi duboko, ako ti ikad zadrhti dusa, ako nema tko da te slusa, ako ikad vrisnes u snu nazovi me i JA BIT CU TU.


# Ako treba ugasit cu svijecu i sunce i mjesec i zvijezde. Ako treba porusit cu mostove, unistiti proslost, otici u nepovrat samo zbog tebe.


# Ako volis nemoj kriti jer nije zabranjeno zaljubljen biti.

<< Arhiva >>