travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

hm...sve gluposti koje se događaju u mojem životu...nezanimljive i zanimljive...smješne i tužne...crypjeva...i tak...pusach

kak vam se svidja moj blogech:
ne valja...katastrofa
onak...nije bas nekaj posebno...
ok...
super...odlican je....
  
pollcode.com free polls


Image and video hosting by TinyPic

kaj da velim o sebi...hm.... :-)

bedzevi.com,button,badges,priponke,Skoro normalna

IME: Ana Marijano
PREZIME: ...hm...nemam pojima...heh...
NADIMCI: Anča, Anchy, Ančika...
ŽIVIM...Bogu iza nogu...Novo Selo na Dravi
PRVI PUT ZAPLAKALA... 11.09.1992.
SLUŠAM: sve moguće; nekak su mi cajke ok u zadnje vrijeme...party

VOLIM:- sve kaj vole mladi
- naj frendice ANU,ANJU, MARTINU, LAURU, LANU, ŽANU - njih obožavamcerekcerek
- izlaskecoolnutsmokin
- najbolji 1.agreedybang
- frendove: DAMACA, LEONA, SRPAKA, WURUSIĆA, BENJAKA i još puno njih..
- svoju sekicuzubozubokisskiss

NE VOLIM:
- ljude koji neznaju kaj bi delali v životu pa jebeju druge
- školu
- jenu osobupuknucu

kakva sam...jojjj...- tvrdoglava
- nedam se zaj.... tak lako
- brzo se vežem za druge
- rado pomažemyes
- znam čuvati tajneyes

izlazim...
- rotor
- paladin, guru, in
- sani

...i tak...to je to ukratkokiss



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



...e ovo je neki sastavak o prijateljima i baš mi je fency pa sam ga dela... al je duži..al... no problem...

Prijatelj…kisskiss

…je netko tko je sasvim »slučajno« ušao u naš život i postao sastavni dio našeg bivanja. Riječ »slučajno« namjerno stavljam u navodnike, jer po mom osobnom uvjerenju slučajnost ne postoji. Ne znam zašto i ne znam kako, ali mislim, da se sve u našem životu događa upravo s nekim veoma određenim razlogom. Prijatelje ne tražiš preko oglasa, prijatelja ne nalaziš nakon jednostavne odluke da više ne budeš sam. Prijatelji se dogode ili ne. Pojave se iznenada poput bljeska zvijezde repatice ili postepeno ulaze u naše živote, korak po korak, zauvijek u njima ostavljajući svoj neprocjenjiv i neizbrisiv trag.
Prijatelj ti može biti sličan načinom života i razmišljanjem, no, isto tako, može biti potpuno druga strana tvoje osobnosti. S prijateljem je sve tako lako i tako jednostavno. S prijateljem možeš biti upravo ono što jesi, bez suvišne šminke i socijalne maske koju nosimo uvijek pripremljenu u džepu svog kaputa, za svakodnevne kurtoazne susrete i zahtjeve koji su postavljeni pred nas. S prijateljem i inače neugodna tišina postaje lijepa. Svatko od nas je barem jednom iskusio čar i ljepotu zajedničke šutnje kojoj nisu potrebne riječi. S prijateljem i smijeh dobiva jednu novu, posve drugačiju dimenziju. Dok se ostatak svijeta može smijati s nama ili nama iz nekih svojih, sasvim sebičnih razloga; prijatelj će naš smijeh podijeliti s nama na jedan poseban način; način kojim daruje onaj najbolji dio sebe čuvanog za onog kojeg se istinski voli.
Samo prijatelj može razumjeti našu tugu, pa čak i onda kada je nitko na svijetu ne razumije; osjetit našu žalost i prije nego što sjenka žalosti preleti preko našeg lica.
S prijateljem možemo pričati o svemu, čak i onda kada ga zanimaju posve druge stvari nego nas; dijeleći s nama naša iskustva naši prijatelji šire svoja nebeska obzorja do neslućenih visina. Može nam iskreno reći što misli o našoj najnovijoj haljini, a da mu to ne zamjerimo; zato što znamo da su njegove kritike plod dobrih namjera i čiste ljubavi, kojima nas obilato zasipaju u blagoslovu svoga prisustva. Od prijatelja ne očekujemo laskanje i lijepe riječi samo zato da nas ne povrijede; od prijatelja očekujemo istinu, da bi nas istina viđena kroz oči manje dobronamjernih osoba manje boljela.
Svoje prijatelje volimo takve kakvi jesu, bez glume i bez uljepšavanja. Zato što se ljepota zrcali u njihovoj duši. Zato što smo zbog njih bogatiji za jedno trajno i neponovoljivo iskustvo davanja i primanja.
I naposlijetku, prijatelj je netko čije korake želimo vidjeti uz svoje sve do konca našeg životnog puta, neovisno o tome kamo će nas i kako daleko naš put odvesti. Katkada je naš put pun trnja koje nam ranjava kožu, no ono za što je vrijedno živjeti je pomisao, kako postoji netko tko neće štedjeti svoja stopala, da bi s nama podijelio našu bol. Naprotiv, ako naš prijatelj ima samo jedan par cipela koje želi dati nama, ali nam broj ne odgovara; izut će svoje cipele da bismo ga lakše sustigli. Isto bismo i mi učinili za svog prijatelja. U tome i jest tajna usklađenosti naših koraka.



Glitterfy.com - Glitter Graphics


ŽUTI JE I S KOCKAMA PRAVI BOMBON...
SPUŽVA BOB...SKOCKANI...
HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE........
deaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeadzujozujo


Glitterfy.com - Glitter Graphics

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]


Glitterfy.com - Glitter Graphics


MOJI NAJBOLJI:

Image and video hosting by TinyPic

ANCHY - ovak...nju sam upoznala u 1.razredu srednje i odma smo se skompale...partysuper smo si ...i tak...ženska je zakon...a i nema dečka...pa onda navalite...zgodna je...thumbup

ANJA - nju sam isto upoznala u 1. razredu i stvarno je super...onak stvarno se z njom morem spominati o svemu...naravno ono kaj moram napisati....zgodna je...i kolko ja znam nema dečka...yes

ŽANA - nju znam od 1. razreda OSNOVNE...ona je kak i sve moje frendice super...zgodna...heh...cerek

MARTINA - ona je isto jedna odlična cura, onak malo mirna, al kad smo mi se lude treba nam neko malo mirniji...al i ona je počela ludovati...beljheh...pa treba malo...zgodna...nema dečka...

LAURA - kaj da napišem...ona je zakon...v zadnje vreme se jakkooo puno z njom družim i super mi je...i tak...zgodna...ima dečka...hello...thumbup

LANA - joj...lana i ja smo isle skupa v osnovnu...ona je sitna, ali dinamitna...smijehsuper je...
naravno zgodna...i nagaja nekšega...al za ve nema dečka...


IFIKA - nju sam isto upoznala v srednjoj...prije smo si ne bile tak dobre...al ve smo si super...ona je onak...mala, šljatka, stalno se smije...i...ima dečka...kisszujo

FRENDI: Lelich, damač, srpak...
- za njih nemam kaj drugo reči nek da su super, najzgodniji, sexy...hih...sve naj...mwa



Glitterfy.com - Glitter Graphics


...i tak ima ih još dosta koji su mi super; ma meni su svi super...pa da ih spomenem -
belchika, ines, ivika, nives, petra 2x, mala ivana, mateja, baska, vika, maja, lele, damac, srpak, miškec, moja karmenka...ma ima ih još dosta, a neda mi se baš pisati pa pozdrav onima koje sam pozabila...pusach...kisswave


Glitterfy.com - Glitter Graphics


ima li na telki dovoljno programa za mlade:
da
ne
  
pollcode.com free polls


HVALA SVIMA KOJI SU GAZILI MOJE OSJEČAJE,
BEZ NJIH NIKADA NEBI NAUČILA BITI JAČA...!!!!!

malo stihova...šmrc...

zujozujoDovoljan je tren da nekoga zavoliš,
a premalo čitav život
da ga zaboraviš…
Zauvijek češ mi biti u mislima…


Stvarni život ne sačinjavaju naši planovi o sreći,
nego baš ono sto se protivi tim planovima i namjerama,
ono što se slučajno dešava,
što je potpuno nepredvidivo i
što izaziva samo razočaranje i bol…


Lakše je biti zaista sam,
nego gajiti iluziju o tome
da zaista imamo nekoga…


Nikad nemoj tražiti nešto savršeno da to zavoliš,
jer bit ćeš u opasnosti da umreš bez ljubavi.
Zato zavoli nešto što nije savršeno,
i učini ga savršenim svojom ljubavi…


Kako to da toliko ljudi nikome ne vjeruje?
Zar ne možemo biti osobe od povjerenja?!
Kako to da je toliko ljudi nesretno?
Zar nismo sposobni poklonit drugima sreću?!
Kako to da smo toliko sami?
Zar ne možemo katkad ostati, a ne otići?!...


Cvili, vrišti, razbijaj i pleši…
Čovjek je rođen da gubi i griješi…
Prokockaj dane, podivljaj u noći;
jer jednom se ni to neće moći…


Sanjaj što želiš sanjati,
idi kamo želiš ići i budi što želiš biti…
Jer samo je jedan život i samo jedna prilika
da učiniš sve ono što želiš učiniti…


U ljubavi, kao i u ratu, pravo je uvijek na strani jačega....
I zato će žena koju volimo uvijek biti u pravu.


HRVATSKA

connect : SAMO JE JEDNO...

Ref. Samo je jedno u mom zivotu vrijedno
da pustim suzu s oka jer tebe volim ja
zivot mi dala, bas kao da je znala
da nikad nece nestat' sa mojih usana
Hrvatska

S ponosom narodu svom
ljubi grb na dresu tom
na Jadranu i Savi, na Dunavu i Dravi
nek se slavi cijeli dan i noc

Svi skupa nek vide da nas ima
ruke na srce kada krene himna
i onda se pjeva u istom trenu
dok nasi lete po terenu

Imamo ponos, srce i inat
podrsku uvijek punih tribina
iz Zagreba gledam najljepsu sliku
Slavoniju, Istru, Dalmaciju, Liku


Kad se igra, neka nas zaustave
crven, bijeli, plavi boje zastave
neka cijeli svijet cuje nasu pjesmu
i vide sav taj nas sjaj na dresu

Ovdje kod nas je ponos repka
zeljno se ceka svaka tekma
nek se ori pjesma, neka zvono zvoni
znamo da bit cemo sampioni

Svi jedni uz druge
kad se igra, nema tuge
sad smo u rodu i pjevamo odu
za svoje ljude, ej

Jer opet tradicija se nastavlja
s rukama u zraku Hrvatsku pozdravljam
bili zadnji ili prvi
samo neka nas glas grmi

Ref.

Mi, Hrvati

Jos jednom, al' ovaj puta jace
cijeli svijet zna nase navijace
cijeli svijet sad gleda i prati
da vidi kako igraju Hrvati


A sve zbog vatrenog srca
koje ispod svetog dresa kuca
nek svi cuju kako slavimo
ajmo, cijeli stadion

Sjever, istok, zapad, svi se bude
ako boli, stisni zube
neka se ljute oni sto gube
tu danas sviraju nase trube

I zato se pomakni
zrak duboko udahni
pa digni ruke i napuni casu
ovdje se igra za lijepu nasu

Ej, ko kaze da smo pali
taj mora da se sali
i najveci su mali kad vijori
crven, bijeli, plavi

Domovini zahvali i pokazi ljubav
nema nikog da se pravi grbav
ulice su zive
pjeva se sa tvrdje, trga i sa rive

Ref. 2x


...ovo se ne odnosi baš na se dečke, ima i onih koji su jakkkooo vredo...ČAST IZNIMKAMA...
...al većina je nažalost...no coment...

>***...SVE ŠTO SAM VOLJELA, A TEBE SAM VOLJELA...
SVE ŠTO SAM SANJALA, A TEBE SAM SANJALA....
ZAR SAM POGRIJEŠILA, ŠTO SAM SE SMIJALA KAD SU
MI GOVORILI DA SVI SU MUŠKI
GAMAD...!!!***


PA MALO ŠLJIKICA...zujoyesbeljzubo


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics

**KAK SU ŠLJATKI***


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics









utorak, 15.04.2008.

...prazan je stan, a nas je dvoje, tijelo tvoje moje možda bismo mogli mi...slušat stare one pjesme, radit što se nesmje čekat zoru ljubavi...

thumbuplud:ludludhello...kak ste...meni je super...danas pak plivanje al mi je bilo čak dobro...v školi sve ok...nebi vjerovali čak sam dobila 3 z matematike...heh...uspjeh...i tak...nikaj posebno nema novoga...saki sve isto...evo neki stihići...

NITKO NE UMIRE KAO DJEVAC, JER ŽIVOT JEBE SVAKOGA...

VRIJEME PROVEDENO U ŠKOLI PSIHIČKI JE PROCES GUBLJENJA MLADOSTI...

UČI NA POGREŠKAMA SVOJIH RODITELJA...KORISTI KONDOM...


efo ga...to je to za danas...pozz cijeli moj 1.a... neda mi se sad posebno nabrajati...uglavnom cijeli 1.a....

|Komentiraj 23| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.