Divlja horda

12.04.2006., srijeda






glava mi pada na komp , ne vidim mislim da sam previše popio , onda se sjetim tipa koji mi nije dao cuge . Jebem mu mater u sebi - doma , makar je ko zna od gdje . tipkam bezciljno , tražim nešto ali mislim da neznam što . U biti tražim ono što svi tražimo . Iako nesvjesno, unatrag nekoliko dana sve češće razmišljam kako je ipak došlo do našeg posve očitog erotskog zastoja. Nekako više nismo izgledali zadovoljno kao prije. Interes se hladio, a sve se svelo na puko obavljanje "posla", jednom riječju kolotečina. Ali, to je ipak ljudska potreba. Podsvjesno sam sam sebi dao naslutiti kako bi to baš mogla biti temom našega današnjeg razgovora.
Tražim tajnu čelika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 01:23 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts




pijanstvo , sex , roštilj , gljivice , nasilje u obitelji i izvan nje .

myspace

Stuff for your blog!








myspace

Stuff for your blog!



Linkovi