Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


.



spavanje, noć, zvijezde u obliku panda, sweet dreams
.daleko od stvarnog svijeta.
tajna, ,vesela djeca,, neshvaćenost, uvrnutost, karirano, Bubimir ,
glazba , visoka distorzija gitare, umjetnost, sramežljivost,
prijatelji, zabava... xD.. ............... = nešto što bi tribalo imat značenje :O










kredits
sappy girl
Image...
subota, 11.12.2010.



Ugasio sam Pariz jednom rukom
Znao sam da će to tražit.
Tražio sam i sunce koje se klasalo kroz
Crnu tminu noćnih putokaza
Osvanuo sam tužan i nesretan
Ponešto izgubljen
Smatrao sam da je noć tiša, a sad mi samo smeta
Čujem kako glasno priča,
I stanice sluha mi ubija
Rastavlja.
Nemoćan sam čovjek
Osvanuo sam tužan i nesretan
Ponešto polomljen

Nakrivio sam se na zeleno stablo
Ubrao trn ruža
I pojeo ga
Nasmijao sam se slici koju sam stvorio
I utiho , potiho u noći nestao.

Tegobno sam plakao, rastavljao svoje misli
Koje su ubijali vlastiti poroci
Narastao sam golem
U snjegovima
Osjetio sam se važan, nekome bitan
Možda sam ugasio žar sjete
Bacio vatru u trag mrtve nevjeste
Požalio sam što sam tako živio,
Ali sunce sam uokvirio





21:57 - Let a long, low signal. [ 2 ] - On/Off - #