I venti party, Mantova - I - D - F - Blog.hr

I - D - F

petak, 26.05.2006.

I venti party, Mantova

Konačno i fotke i malo teksta...



...pripreme za obilazak Verone...Mladen,Željko & Alen


...uske uličice ...


...trgić ...


...foto pokušaji...


..."arche scallgere"...


..."casa di cagnolo nogarola detto Romeo" iliti kuća Romea...


..."Via Capello"...


...malo romantičnih dvoraca na brdašcima...


...hmm, vrijeme je i bilo takvo; polu oblačno u početku ali je kasnije pripeklo...


...Italo Cro freakovi...Alen & Željko...


..."Casa de Giulletta" iliti kuća Julijina...


...slavni balkončić...


..."Giulletta" & "Daddy" iliti ja(me) he he...kažu da je za sreću pa zašto ne?...


...Željko & Siniša (Toronto) ispred Arene traže euriće za fotkanje sa "rimljanima"...mislim da je fotkanje bilo 2 eura...


...ajd da budem i ja na kojoj fotki...


...Siniša, Alen, Željko & Mladen...


...tu smo već u potrazi za CD&vinil second-hand shopom koji se, naravno, nalazi u getu..."striček" nas je žicao lovu ali smo imali spremni odgovor "non h'o capito" ili tako nešto...


E, sada dolazi party na red...

Naravno, prije svega smo išli i klopati! Nakon vizualnih efekata,mimike i svega sličnog konobarica je skužila našu želju; fotka, molim! Da ne spominjem da svi Talijani govore perfektni engleski! (he he)


Polazak...a negdje oko 20h15min...

Prvo smo imali frku doći iz Verone do Mantove jer su cestovni znakovi SUPER! I uz GPS se ne bi, valjda, bolje snašli (mož' si misliti!). Katastrofa! Obilaznica obilaznice, a znakovi vrijede za skretanje nakon 2-3 km! Uaaa... Da ne kažem da smo kasnili??! Thx God da je i party malo kasnio tako da smo ipak stigli na vrijeme!
Uz silnu signalizaciju, uspijeli smo prijeći i rijeku Po ali...Nećemo o tome...he he

Karta je bila 20Eura, CD kompilacija dodatnih 9Eura(20 years of I venti d'azzurro)!

Ovako je izgledalo kada smo stigli pred klub; Ideš!!!


a, ovako kada smo ušli u klub!






Prvo kaj mi je upalo u oči su bile zastave Italo freakova (mislim, državne, ne?) Tako je i nastala ova fotka...Alen, ja, Mladen & Željko...


Onda smo krenuli u "lov" za fotke, autograme, općenito spiku sa svima koji su bili dostupni...

...Alen & Pistons iz Poljske...čovjek je skupio poveću skupinu ljudi u Poljskoj koja je bila prisutna na partyu...


...Albert One & Mladen...


...Albert One & Željko...


...Albert One & dario.zg (me)...najbolji vokal u Italo glazbi...fenomenalne pjesme...


...Vince Lancini & dario.zg(me)...tko ne zna "Scotch-Disco Band" ,molim lijepo?...


...Dave Rodgers 2006 & Željko...Zašto 2006? Zato jer je Dave iliti Giancarlo Pasquini iliti Aleph 2006 prešao u "rock" vode...


...Dave Rodgers & his biggest fan Mladen...


...Dave Rodgers & Alen...eto reklame, Alene?...


...Fred Ventura & Željko..."The Years","Leave me alone","Wind of change",...


...Fred Ventura & dario.zg (me)...


...Gazebo & Željko...Tko još ne zna "I like Chopin","Masterpiece","Lunatic",...


...Gazebo & dario.zg (me)...eh, sister sister, trebala si ići s nama...


...Marc Fruttero & Željko...Our dear friend...


...Mauro Farina(God) & Željko...začetnik svega vezanog uz Italo Disco...


...Mauro Farina & Željko...


...Peter Arcade & Željko...


...Tiziana, njena friendica & Željko...


...Clara Moroni & Mladen...


...Clara Moroni & Željko...


...Clara Moroni & dario.zg...


...Domino & Željko...a ja se nisam uspio s njom fotkati...pa gdje sam ja bio???...


...Koto...nažalost Italo freakova (i svih ostalih humanih ljudi), Koto ima Parkinsonovu bolest...


...premijera Marc Fruttera...


...P.Lion on stage..."Happy children","Dream","Under the moon",...


...Marcello d'azzurro...čovjek koji je glavni pokretač "I venti di azzurro" u Nizozemskoj...


...Marcello je primio od ekipe sa RSDH platinastu ploču kao zahvalu...


...Marcello u akciji...najava svih izvođača i voditelj partya...


...DJ Savino in action...čovjek zaslužan za puno lijepih novih Italo songova...


...eh, ovo je već prelazak granice Italije sa Slo"...šmrc...išli smo doma...

- 15:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #