Italo Disco Mix volume 1 - I - D - F - Blog.hr

I - D - F

utorak, 24.05.2005.

Italo Disco Mix volume 1

Da, prvijenac Italo mix...Ovih dana "složio" House mix od cca 3h koji se može i čuti u jednom od zagrebačkih kafića...

Popis DAB's Italo Mix track volume 1:

1. O'Ryan - She's my queen
2. Solid Strangers - Music in the night
3. Felli - Diamond in the night
4. Marvin - Tokyo girl
5. Kristian Conde - Dolce vita
6. Squash Gang - Moving Your hips
7. Psychic Interface - Tribal stomp
8. Jackie Quartz - A la vie
9. Daylight - Italian affair
10. Wish Key - Orient express/rmx/
11. Chip Chip - Never say goodbye
12. Psychic Interfyce - Dancing in the night
13. X-Ray Connection - Get ready
14. E.G. Daily - Mind over matter
15. Marce - I want You
16. Shy Rose - I cry for You
17. Azul Y Negro - The Night
18. Sly & Hunter - No more vision
19. Beau Sexon - Don't tell me no lies

Trajanje: cca 30ak min

- 08:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #