novi vinyli - I - D - F - Blog.hr

I - D - F

četvrtak, 10.03.2005.

novi vinyli

Da...U ovo doba besparice, stigli novi vinyli...Premio Nobel-Sugar love, Finzy Kontini-O la la, Latin Lover-Casanova Action, Silver Pozzoli-From You to me, Martinelli-Cenerentola, Motion-Don't stop,...i nešto CDa sa Eurobeatom(naravno s vinyla snimke!!!-od RCS-Hot fire do Valentine-Do You know...)...
Napravio sam i Canadian Disco Mix od cca 4 i pol sata ali zbog "tehničkih problema" nisam uspio sve to snimiti na hard pa sam morao kratiti na cca pola(oko 184 minuta u mp3u). Popis je (a negdje doma) "kratak" cca 43 pjesme...
Inače, moja prva dva Italo Mixa(u trajanju od cca 30ak/svaki/ minuta po 20ak pjesama) su stvarno cool!
Što ih više slušam to su mi sve bolji...ha ha ha
U pripremi je i treći ali ... vrijeme...

- 09:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #