drums only / all I got is insane!

petak, 23.02.2007.

So give me sanctuary, baby, from the law....

np Iron Maiden "Sanctuary"

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Heh, tako to kad netko nenadano postane svjetski putnik.... ali ni ja nisam vjerovao koliko ću skoro otputovati u Beograd!!! 14.3. će tamo Iron Maiden održati koncert.... ha! Mislim, o osjećajima sad ne treba puno razgovarati..... zujo svi mi govore kako je to opasno..... ali nitko od onih tko je već bio u Beogradu.... iz ugodnih izvora cerek sam doznao kako tamo možeš onako doći i kajkati u pekarni a još uvijek će tvoj kruh imati jednaku nisku cenu od 20 dinara, bre! rofl i biti jednako topao i svjež kao kruh koji se Srbima prodaje....a ako kažeš da si Hrvat dođe ti deda i kaže: "bre sine, ko ti je kriv?!"..... ja zapravo ne znam zašto bi se ljudi 12ak godina nakon svršetka rata još uvijek morali šorati, širiti mržnju i predrasude.... pustite vi hrvatska pa svi smo mi ljudi!!!
Eto, na faxu je super (hvala na pitanju)wink, meni se i dalje ne da puno pisati, dovoljno mi je već sva ta šora preko foruma medicinara na netu za rokove.... jedan sam od 10 najaktivnijih članova tamo pa mi više i pobjegne volja za stihove i strofe.... to ipak prepuštam Steveu Harrisu.....party zaliven
Da..... my darling me jednom onako pitala kojem kraju osjećam veću pripadnost... Njemačkoj (rodnom kraju), Dalmaciji (očevina) ili Zagrebu (thumbup)...... ja čak nisam imao što ni razmišljati kad sam odabrao ZG! Hm, već sam počeo kajkati (bolje nego Bandić), sviđaju mi se šetnje po Zagrebu (Maksimir, Sljeme, Jarun, Trg), lijepi stadion rofl i tako to..... bolje nego starci koji toliko malo drže do sebe da nedjeljom na misi mirišu po salami (a zna se da imaju tuš doma).....
eh da, proradio je i jedan fax-bend samnom kao bubnjarem.....ludilo, za činjenicu da bubnjeve ne diram već 2 mjeseca (ajme koja apstinencija) dosta mi dobro i ide....
Hm, okice se sklapajuuuuuu......zijev Pozdrav svima koji me čitaju, sorry kaj se ne javljam ali sad znate zakaj je to tako..... READ YA!!! zzzzZZZZZZ......
- 23:25 - Left behind (4) - Spit it out - #

<< Arhiva >>