drums only / all I got is insane!

subota, 16.09.2006.

I would like you to know...

"I would like you to know
when you see the simple things
to appreciate this life
It's not too late to learn!"

np Iron Maiden "Different world"

Hehe, kao što se vidi još uvijek me nije napustila svojevrsna opsesija Mejdenima (kvragu zašto ne dođu više jednom opet u Zagreb......mad)....
*mrki medo se budi iz zimskog sna*

Ah da, bilo je to ludo ljeto...sjećam se kao da je bilo ove godine.....zato što i je.... :P :D
Najprije, pad na anatomiji u ljetnom roku (a to na hrvatski znači "radno ljeto s knjigom".... but, it doesn't matter....bilo je i lijepo....bilo je opet kupanja, picigina, uživancije s ugodnim prijateljima, dugosatnih časkanja na telefonu s ugodnim osobama suprotnog spola....cerek (mhm, ovo zapravo treba pisati u jednini ali bolje paše stilski, ne sadržajno :D)....sve je prošlo onako brzo, i već sam opet bio u Zagrebu (koje mi je još uvijek, da budem iskren, bolji od one moje selendre na moru....:/)....kupio novi cd od Mejdena (obviously) :D, postigao zavidan uspjeh na anatomiji, dao godinu i upisao drugu, opet uživao u ugodnom društvu (naravno, u kontinuitetu, nema toga zbog čega bi mene itko mogao odvratiti od mojeg društva :))cereksmijeh..... sad se ide malo uživati, po Njemačkoj, za bubnjevima, s ljudima......all in all , I'm fine......JAKO sam sretan.... :) eto, i sorry KAJ nisam dugo ništ pisao ali mi je trebala pauza od svih tih net spletkarija.....sorry Tischa, astronautica, (ra)Dojka, iskrich, Beelfagor, JJ, hajhoup, shizo, Alisa u lancima i ak sam još koga zaboravio....ove jeseni se nastavlja s postovima, i to SVI!!! Jeste čuli? Pa da, i ja ću ;)..... dotad, READ YA!!!!!!!!
- 15:42 - Left behind (11) - Spit it out - #

<< Arhiva >>