drums only / all I got is insane!

petak, 30.06.2006.

Minutes seem like days.....

np Slayer "Skeletons of society"

VIJEST: Iron Maiden izdaje novi album "A matter of life and death".... (početkom rujna....?!?)

Popis pjesama:
1. Different Worlds (Smith/Harris) 4.17
2. These Colours Don't Run (Smith/Harris/Dickinson) 6.52
3. Brighter Than a Thousand Suns (Smith/Harris/Dickinson) 8.44
4. The Pilgrim (Gers/Harris) 5.07
5. The Longest Day (Smith/Harris/Dickinson) 7.48
6. Out Of the Shadows (Dickinson/Harris) 5.36
7. The Reincarnation of Benjamin Breeg (Murray/Harris) 7.21
8. For The Greater Good of God (Harris) 9.24
9. Lord Of Light (Smith/Harris/Dickinson) 7.23
10. The Legacy (Gers/Harris) 9.20

uuu, ako je Smith tolike pjesme pisao, solaže su sigurno VAU!

Eto, bijah na ručku kod žrtve onog napada zbog kojeg sam svjedočio na policiji, bilo punjenog lungića i njoka sa šampinjonima, njam!!! njami.... Žena, on i sin (ali sin je onako malo hiperaktivan)....super!!! Polažem neke izborne predmete i pripremam se za anatomiju 6.7.....khm....

Nego, nekidan meni gazda uleti pred sobu....
"Znaš, više ti neću od jeseni iznajmljivati!!!"
(ja se onako nasmijem jer sam mu ionako rekao da više neću kod njega ni biti, pitam) "Pa što?"
"Eeee, a ti nikad WC ne čistiš!"

....a mamu ti tvoju ćoravu!!! Ako netko nije čistio to je cimer!!! Ja onako redovito uzimao spužvu i CIF pa čistio lavabo i kadu..... a kad ona budala nije ništa pomagala i meni je dopizdilo, ja to gazdi barem 5 puta OBJAŠNJAVAO!!! I on opet meni serka!!! headbang
Hm, mislim da sam još dosta toga htio pisati ali se fakat ne sjećam više.... napravim nadopunu ;)

....nego, koga sam od poznatih vidio nedavno u gradu:
- Zoran Mamić (kapetan Dinama)
- Željko Malnar (predsjednik RP)
- Davor Vugrinec (budući centarfor Dinama)
- Josip Kuže (trener Dinama)
- Ivan Bošnjak (bivši centarfor Dinama)
- Davor Dretar Drele :D
- Milorad Pupovac (SDSS, zastupnik Srba)
- Edo Maajka

....samo šteta što ne navijam za Dinamo :/
...ali kad ove godine uđu u Ligu prvaka, ići ću na svaku tekmu na Maksimir i stajat na SJEVERU!!! Volim sve naše klubove u eur. natjecanjima =) .....a dotad, READ YA!!!
- 09:19 - Left behind (2) - Spit it out - #

<< Arhiva >>