drums only / all I got is insane!

srijeda, 21.06.2006.

Clock's tickin' out my fifteen minutes of fame....

np Mudvayne "Determined"

Bu! Dugo me nije bilo ali što ja mogu, na faxu je počela sad ta ljetna strka s ispitima, dobro je, jučer sam položio socijalnu medicinu s 5 i sad saaaamo još bih trebao sredit anatomiju da mi ljeto ostane slobodno za gluposti i ludilo.... hmmm, moj bratić ima gitaru i htio bi samnom svirati, a ako anatomiju budem morao po ljetu učiti.... ne bu niš! puknucu
Hnda, tu u Zagrebu stvarno su ljudi svi u cajkama..... bio sam na rođendanu jedne moje kolegice.... i ja se najprije čudim što skoro nitko s faxa nije došao... a kad je zaorila Karleuša, i ja sam s frendicom brže-bole nestao....
Bio sam i na policiji.... haha ali to kao svjedok!!! smokin kao, neki se tamo kraj maksimirskog stadiona kefali i tukli, pa ja nazvao policiju i došao tamo svjedočiti.... na kraju me onaj koji je više dobio po sebi i u čiju sam korist svjedočio pozvao na roštilj.... eeeee vidim ja da bih mogao unosno živjeti kao svjedok, preselim se u Dubravu ili Knežiju, sjednem u neki kafić i samo počnem pratiti mafijaše kad budu nerede pravili, pa opet na polociju, sve izdrukati i dobivati nagrade..... why not? bang
Sad ne znam što da pišem.... a filozofske teme ću ostavit za ljeto kad se vratim na more..... tako da eto..... JOŠ SAM ŽIV!!! :D :D :D READ YA!!!
- 08:30 - Left behind (5) - Spit it out - #

<< Arhiva >>