drums only / all I got is insane!

ponedjeljak, 05.06.2006.

Wake this bittersweet spell on me....

Np Apocalyptica “Bittersweet”

Once again, imam potrebu da post pišem usred noći, to onako da mi se sve netom proživljene stvari ne bi izbrisale iz pamćenja..... evo, upravo se vratih iz KD Vatroslav Lisinski (nisam mogao vjerovati da bih tamo IKADA dobrovoljno kročio unutra!!!), to jest s koncerta Apocalyptice...... koji je to show bio!!!
Najprije ja (kao i uvijek dosad) opet uranim jedno 8 sati pa kružim oko zgrade dok se ne otvore vrata.... tek u 19.30 su nas pustili gore na hodnike, ali su nas tamo držali još do 20.30!!! Uđemo, pa onda trudna Ana Rucner održi svoju predsvirku, bila je stvarno seksi (Rucnerica), a svirka dobra, trudila se mala.... samo sam se pobrinuo za dijete, razglasi su bili stvarno glasni i žestoki, moglo se maleno uplašiti (kad sam jednom raspalio liniju kada mi je nevjesta bila trudna i kod nas u posjeti, moj tada još nerođeni nečak je – kako ona kaže – trznuo od glasnoće.....).... Bla bla, kao, Rucnerica završi i onda OPET stanka, preko razglasa netko «dragi gosti, 15 minuta se osvježite, onda dolazi Apocalyptica»..... aj dobro..... e a onda je postalo ludo, kad su ušli..... prve dvije, tri pjesme ljudi još onako na sjedalima, a kad su se počeli dizati sa svojih stolica svirači, tako su i klinke (bilo je tu vriske, očigledno su ta tri Finca curicama bili jako seksi..... sto ti misliš Beelfagor ;P ?) A bio je tu još i neki stariji koji im je pomagao na cellu, i njihov bubnjar Mikko Siren (taj lik je bio životinja na bubnjevima, imao je glasne Zildjian činele: 2 crasha, dvije chine, 2 ridea, 1 hihat) i neki čudni Pearlov set: doboš, bas i 4 indijanera, e takvog bubnjara još vidio nisam; superbrz, točan, žestok, jak, bučan..... što reći, više sam gledao njegovu svirku nego ostale momke koliki jer majstor za kantama bio.....). Jako energičan nastup, momci su dali sve od sebe: svirali su Bittersweet, Seemann, Wie weit, Life burns, Prologue (Apprehension), i obrade Metallicinih uspješnica Nothing else matters, Master of puppets i Enter sandman. Cure su se razbacale (uuuuu moram reći da je bilo dosta seksi zgodnih metalki tamo, mljac :D)..... e na tako dobrom koncertu već dugo nisam bio.... ako nađem neke slike na netu stavim ih, one s mog moba su preslabe kvalitete......tako, sad i se već laganini spava, a još i da pogledam forenzičare na RTLu..... ajde, READ YA!!!
Da, još naknadno mogu reći da mi nije žao ni lipe od onih 180 kn što sam ih dao za tu svirku (samo što je nešto po meni kratko trajala),.... i mogu reći da ću sad bome od pirata fino naručiti njihove mp3ice i DVD, ouuuu jeeeeessssss smokin
- 17:10 - Left behind (4) - Spit it out - #

<< Arhiva >>