Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

_Opis bloga_

ovo je blog za sve one koji seru,ili osjecaju potrebu srati po meni,a posto do sada nisu imali gdje,morao sam im dati nekakav prostor.... smokinthumbup

_Linkovi_

Nina-moja mala
Mile-buraz :)
Mircha
Cvrca

_JA_

-sam Arčabić Vedran
-rođen:21.03.1989
-trenutno idem 4 razred tehničara za računalstvo u kt
-volim-nikolinu,ekipu,dobru zabavu,alkohol,glazbu
...i tak dalje
-ne volim-sve ostalo belj

slusam:

-IN FLAMES- najbolja grupa opcenito...za mene!!!!

-metallica
-children of bodom
-as i lay dying
-machine head
-haste the day
-demon hunter
-GREGZEYE
-CYDOCORE
-hladno pivo
-daleka obala...




moj msn:

archi_in_flames@hotmail.com

_pjesme_


Metallica -Fade To Black

Life it seems, will fade away
Drifting further every day
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free


Things are not what they used to be
Missing one inside of me
Deathly lost, this can't be real
Cannot stand this hell I feel
Emptiness is filing me
To the point of agony
Growing darkness taking dawn
I was me, but now He's gone
No one but me can save myself, but it to late
Now I can't think, think why I should even try
Yesterday seems as though it never existed
Death Greets me warm, now I will just say good-bye


led zeppelin - all my love

Should I fall out of love, my fire in the light
To chase a feather in the wind
Within the glow that weaves a cloak of delight
There moves a thread that has no end.

For many hours and days that pass ever soon
The tides have caused the flame to dim
At last the arm is straight, the hand to the loom
Is this to end or just begin?
* chorus: all of my love, all of my love, all of my love to you. (repeat)

The cup is raised, the toast is made yet again
One voice is clear above the din
Proud aryan one word, my will to sustain
For me, the cloth once more to spin

Chorus

Yours is the cloth, mine is the hand that sews time
His is the force that lies within
Ours is the fire, all the warmth we can find
He is a feather in the wind


Machine Head - Descend the shades of night


Sitting in the empty black
The last slivers of dusk have passed
Accept the dawn to ease the fear
One day I will not be here
Death she comes and with her thread
Upon me ties a mask for dead
Its tears of blood begin to seep
And bleed the sky

Descend the shades of night
Death shines her golden light
Across a blackened sky
All our hate is a product of a world...
We created

Ashen clouds obscure my brain
Doubts begin to turn to shame
Insecureness tears at bliss
I hate me for this weakness
Faith drives me to carry on
And take the road less travelled on
Resentment swallowed means to drown
The poison down
The shades of night descend

Descend the shades of night
Death shines her golden light
Across a blackened sky
All our hate is a product of a world...
We created

Scream with me
Bleed with me
Seethe with me
Sing with me

Free me
Free me
Free me

Descend the shades of night
Death shines her golden light
Across a blackened sky
The shades of night descend

četvrtak, 03.04.2008.

novi post

bahhhh,novi post...a neznam sta da pisem.nemam volje,nemam snage.Ali ajde,nesto moram napisati,davno je bio moj zadnji "post". Jucer smo lijepo isli davati krv u kutini.Lijepo smo se izvukli iz skole s nastave iako je pedagogica srala sto nismo bili na prva 3 sata a lijepo nam je rekla da ne moramo doci uopce u skolu.Ugl.dali smo svi po pola litre krvi.Nije bilo tesko s obzirom da smo poslije imali za jesti i piti( bambus :)))) ) . Eh da,nedavno sam i imao 19 rodjendan,tocnije 21.3.na prvi dan proljeca.Proslavio sam ga sa standardnom ekipom na trznici,kasnije u pubu,a na kraju i u pivnici.hmm.Sta jos?Nina i ja zajedno 6 mjeseci...tako je brzo to proletilo.sve je u redu,super nam je.omg.izluduje me pisanje,a moram nesto pisatiiiiiii...da,moram vise poceti raditi maturalni rad a nikad ga poceti.Uz to treba zavrsiti ovaj razred ( citaj : jos mjesec i pol ) i na kraju matura.ali ni to nije sve...ako to sve prodete odmah,mozete ici i na prijamni ako ste dovoljno dobri -buahahaha.neznam...ne da mi se vise nista pisati,iako tu nisam nista pametno ni napisao.No to je normalno - kad sam ja napisao nesto pametno...hahahaha..pozz svima koji me znaju,pogotovo onima koji piju sa mnom.a za tebe Nina moja pusa -PUSA .... by ... uskoro novi post ( za 2 mj ) :D :D :D blabla



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.