Ne možeš svima udovoljiti!

04.06.2006., nedjelja

Po jutru se dan poznaje...kako bi se reklo...

Pošto je meni svaka nedilja u kurcu (tj. u fazi "spava mi se", "ne da mi se", "evo sad ču za pet minuti",...) odlučih ja sebi promjeniti tu monotonu nedilju...

Probudih se u podne kad je sunce na vrhuncu...i odlučin popiti kavu u novon nedjeljnon izdanju sa svojin prijateljem Trogirčićem...
Naime...izbacimo sve potrebno iz dotičnog prostora što nam je potrebno za jutarnje guštanje u kavici na suncu...
Što je otprilike ovako izgledalo...
Image Hosted by ImageShack.us
i ostatak dana proveden sa muktašon u dotičnoj prostoriji gdje ja jako vrijedan u suradnji sa kolegon navedenin negdje u početku rečenice radin "nešto u vezi škole"...

Učinivši sve ovo dolazim do najfriških zaključaka kako provesti nedilju...a da ta nedilja ne ispadne dosadna...a recept ide ovako nekako (barem meni)
-spavajte dok se ne budete osječali puni energije
-probajte što manje biti u kuči u nazočnosti roditelja
-provedite je u krugu bliskih prijatelja
-prilikom slušanja muzike konzumirajte što više veseliji tip muzike ka šta je ska, pank '77, reaggee (ali ne onaj šta baca u tupilo) i svakako ne dub!

To bi otprilike bilo to! Bar što se mene tiče...
Ovaj post nije namjenjen da vam se pomogne ako imate sličan problem kao ja, več da nešto bude napisano na blogu nakon dosta vrimena jer ima san potrebu da nešto napišen, a ovo mi je palo prvo na pamet...
A ako van slučajno pomogne ovaj post (a sigurno neče) bit če mi drago i bio bih vam zahvalan da mi nekako javite...


a do tada učite i popravljajte ocjene jer školska godina samo što nije završila...

Primjer dvojice "velikoumnih" momaka kako crtaju (estetska načela) za domači uradak u dotičnoj prostoriji...
Image Hosted by ImageShack.us
Muktašu ne vidiš se...he he!

P.S. - Dragi brate sretan ti rođendan...(5.6.) i živija mi još toliko (he he)


Pozzdrav!
- 23:34 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

icq: 288649455

Veliki dio mog života...
KLIK...

Image Hosted by ImageShack.us

"Četri najvažnije stvari na svitu!"
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us








Number of online users in last 3 minutes


Counter
Counter

Ovaj counter je u funkciji od dana-23.03.'06