Ne možeš svima udovoljiti!

19.03.2006., nedjelja

...čisto reda-radi da ostavin neki trag...

Evo jedna slikica, neznan točno di san je naša...al nea veze!
Sve u svemu slika prikazuje dogovaranje i namištanje u pozu, al očito je neko bija nestrpljiv i odma opalija...
Sve u svemu pa da prestavin dotične osobe na slici počevši sa lijeva (uvik lijevo (orijentiran)):

Mali Lovel-koji mi nije bija prije nešta drag, al sad mi je obrnuto! To je možda zato šta previše brzo zaključujen neke stvari i onda vidin da falijen! E jebiga...da se tako izrazin!

Ja-a o sebi neman šta govorit...mislin idu mi na neku stvar ljudi koju sami sebe hvale, a ja ne želin ispast takav...tako da...

Jakič-znan ga još iz poletarskih dana...uvik je bija isti (muktaš hahaha)! Postat če ugledni pank pivač zahvaljujuči bubnjaru njegove prve grupe (hm hm)! A neču puno o njemu jer nebi sta pisat o njemu kad bi tija!

Baja the mali Knidžo-poplavija je momak tj. izda se! I još usto i malo (puno) probija zadnjih dana!

Radja (buduča cicija)-nema tu riči da se njega opiše...čak ga i moja mama voli usprkos neki pizdarijama iz ne tako davne prošlosti!(kenjara-početak praznika)

Gica-điber jedan! Kad ga vodin na fifi onda se vadi na to da mu se neda...baš je điber!

I ka zadnji ispod svih nas...Melodijska cicija-e šta smo ja i on sve prošli...

Image Hosted by ImageShack.us

Jel mi neko može reč prije kojeg koncerta je ovo bilo? Jeli frontalni?
- 00:42 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

icq: 288649455

Veliki dio mog života...
KLIK...

Image Hosted by ImageShack.us

"Četri najvažnije stvari na svitu!"
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us








Number of online users in last 3 minutes


Counter
Counter

Ovaj counter je u funkciji od dana-23.03.'06