petak, 03.08.2007.

Inteligencija

Pitanje: može li se inteligencija mjeriti? Imamo IQ testove, ali pokazuju li oni našu stvarnu inteligenciju? Da bismo odgovorili na ta pitanja potrebno je definirati pojam inteligencije. Inteligencija je, najjednostavije, sposobnost rješavanja logičkih problema. Doduše, taj odgovor nosi još više pitanja. Spadaju li kreativnost i pamćenje u inteligenciju? Sigurno ne, ali ako nemate opće znanje i sposobnost izražavanja nitko neće reći da ste pametni, pa imali vi IQ genijalca. S druge strane, upravo ljudi koji imaju visok IQ, imaju bolje pamćenje, veći vokabular i nadareniji su za kreativne zadatke. Znači da su te osobine povezane, ne nužno uvijek, ali često, što daje kredibiliteta kvocijentu inteligencije. Drugi problem je usporedba IQ-a dvojice genijalaca. Zar je onaj koji ima IQ od 250, pametniji od onoga koji ima 200? I mora li uvijek netko s IQ-om genijalca doprinijeti kulturi i znanosti na neki način? Gledajući najpoznatije figure u književnosti i slikarstvu: Van Gogha, Muncha, Shakespearea, Chopina, Mozarta, Manna ili Beethovena, teško možemo reći da su imali supervisoku inteligenciju; nadprosječnu sigurno, ali jednostavno ne ogromnu. Marylin vos Savant, koja je uvrštena u Guinessovu knjigu rekorda pod "Najviši IQ" bi sigurno bolje prošla na nekom testu od recimo Gustava Klimta ili Richarda Wagnera, ali ona nije naslikala "Medicinu" niti skladala "Gotterdammerung". Nije pridonijela umjetnosti niti znanosti. Zašto onda ima visoke zadatke na tim testovima? Zato što se kreativnost ne može mjeriti! Zapamtite da ja ovo ne pišem iz osobnih razloga (jer sam i sam dobio veoma visoku ocjenu na Mensinom testu) nego jednostavno iznosim činjenice.
Zapravo, cijela stvar oko tih visoko inteligentnih društava je absurdna i... glupa. Dođeš i platiš da ti netko kaže da si pametan. Zatim se učlaniš i plaćaš članarinu. I sad, pitam ja vas, tko tu koga?!
Ovakva mjerenja inteligencije su beznačajna. Ima puno pametnijih stvari kojima se možete baviti, recimo pisanje, crtanje... Možda neki i vide smisla u logici, jer cijeli Svemir funkcionira po šabloni, ali ljudski um nije logičan i, koliko god čudno zvučalo, nije pod našom kontrolom. Znate, protiv osjećaja se ne možete boriti; kad vas pukne neka emocija, pukne vas i u tome nema logike, samo trebate pustiti da vas bujica nosi, u ljubav, ljutnju, nešto treće... Doduše, nikada ne smijete zaboraviti činjenice. Um je varljiv i može vas dobro sjebati, ali kad nešto hoće, nije se pametno protiviti. Jer prije ćete požaliti ono što niste učinili nego ono što jeste.
Ponekad vam na pamet dođe neka ideja, koja se razvije iznenadno u vašem umu i vi se sami sebi čudite kako vam je na pamet moglo pasti nešto tako genijalno (fanatci će reći da dolazi od Sotone, ali ostavimo to za neku drugu temu). Stoga, zaboravite brojke i statistiku, izvadite olovku i papir i pustite neka vaše misli idu gdje im se prohtije.



Ovo sam našao na jednom blogu:
SVEČANIK
sam postao dobrotom drugi svečanika i dobrotom drugi ljudi koji su me podržavali na mom životnom putu.Nije se dogdilo od jednom to se dogdilo kroz molitvu i razgovor želijo sa i danas žarko želim biti crkvi na raspolaganju rezultat tog jest da moj hod koji je u mogučnosti bijo zanimljiv Sada kad su se skupila iskustva otvorenog srca Duhu svetome čekam nove izazove Božija su iskustva za mene pravi izazov da budem svečanik biti svečanik znači maknuti sve što se nađe na putu do ljubavi prema Bogu čovjeku i crkvi to znači da moram reskirati hodati u određenoj životnoj nesigurnosti da bi mogao vjerovati Tamo gdje je sigrnost tamo je uvjerenje a vjera je iskorak u prazno Vjera je samo preduvjet za ljubav Svečanik vjeruje u takvu ljubav On vjeruje da čemo svi biti jedno kao što je sin u ocu i otac u sinu Vjeruje da čemo svi biti jedno Za mene je to največi izazov kao muškarcu,ocu,i pastiru vel ZLATKO SUDAC BOG VAS BLAGOSLOVIJO I DUH SVETI VOIJO
SLAVIMO GOSPODINA
MIR VAMA
don Branko


Inače je pismeno izražavanje odraz kulturnog odgoja. Koja greškica tu i tamo ne smeta, ali zbilja: u "blagoslovio" se ne čuje glas "j" niti se u "Božja" čuje glas "i". Dakle, ovo je školski primjer idiotizma. Sve je tu: fanatična vjera, nepismenost... Koji god rezultat imate na IQ testu, možete biti sretni da ne spadate u ovakvu skupinu. Ako još niste sigurni da je ovaj tip potpuni kreten, čitajte dalje. Na blogu ima hrpu slika Isusovih i Gospinih i kombinacije. Naravno, uz njih dobro idu Ante Gotovina i (kriva) slika NDH.
Taj blog nije jedini. Pročitajte ove komentare:

don branko
"zbilja sotnista želiš da te isus baci i pakao da goriš"

don branko
"vidi se kosi ako neznaš nemoj mi pisati ti si sotonista a isus če te baciti u pakao da goriš"


Naime, Isus s našim vrlim Brankom igra poker svake subote navečer i Isus je njemu rekao da će me baciti u pakao. Isto tako, don Branko zna da sam ja sotonist iako ja nikada nisam niti aludirao na sotonizam. Čini se da don Branku, kao i svakom "pravom" kršćaninu, fali tolerancije prema nekršćanskim vjerovanjima.


Croatian Patriot
"Kretenu glupi retardirani!! Koji si kurac išao srati i na mom blogu!!!
Odi lizati šupak svojim glupim komunjarama!!!!!!!"

Croatian Patriot
"Ako ti ne može ništa onaj Gospodar Munja, onda ti ja mogu stavit struju u tvoj bolesni mozak, pa ćeš se opametiti i više ne komentirati po mom blogu!!!

P.S. jebale te komunjare i četnici!!

ZA DOM SPREMNI!!! BOG I HRVATI!!!"


Stvarno, "jebale te komunjare i četnici". Ono, ne moram ovo komentirati. Još što ja nisam nikada spomenuo komunizam... Ali, očito jedan klinjo zna bolje moja politička uvjerenja od mene.


Croatian Patriot
Ne seri mi "druže Ivane"! Ja ne čitam ta sranja poput Tolkiena i Sillmarilon i Hobit i ostala sranja i mama ti puši kurac Srbima pa zato braniš komunjare!!!
Red Baron!! Jebo ti vrag mater čoravu!!! OPET KOMENTIRAŠ NEKA SRANJA NA MOM BLOGU I PRETANI ME TJERATI NA DRKANJE (ODNOSNO MASTURBIRANJE)!!!! >:-(
Mi smo Hrvati i ostali narodi religiozni, a sotonisti nisu religiozni!!!

P.S. ne čitam knijge o takvim izmišljotinama ili fantazijama!!! I ako mi još jednom budeš komentirao u mom blogu, najebat ćeš!!!!!!!!


Ovaj mi je najdraži. "Mama ti puši kurac Srbima pa zato braniš komunjare". Dragi patriota, komunizam je bio jači u Hrvatskoj nego u Srbiji za vrijeme 2. svjetskog. "Sotonisti nisu religiozni". Ne, sotonizam nije religija, ma kakvi. Kršćanstvo je jedina religija, sve ostalo je sotonizam, sigurno.


Kršćanin
Don Branko ima pravo!!
Govoriš da te isus ne može baciti u pakao samo zato što je mrtav i što pakao ne postoji?!
Isus nije mrtav, on je uvijek uz nas i ti jesi sotonist.
Ako se ne smatraš sotonistom, odi na vjeronauk u crkvi ili u školi!!!!!!!!!!!!!!


Ovaj je biser. Dakle, moram biti kršćanin da ne budem sotonist? I tko ti je rekao da ne idem na vjeronauk?

Evo, to je to za danas. Pozdrav!

- 15:28 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

"To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.

He who doubts from what he sees
Will ne'er believe, do what you please.
If the sun and moon should doubt
They'd immediately go out."

William Blake


Ovo je blog (da istaknemo očito). Molim vas bez spama, debilizma i nepotrebnih komentara. Svi koji budu ostavljali lance sreće i poruke tipa: "Super blog, posjeti moj!" dobit će po guzi, a njihovi komentari će biti po hitnom postupku izbrisani!

Ako ne dijelite moj smisao za cinični, sarkastični, suptilni humor, dakle ako ste glupi i zatucani, sigurno ćete se uvrijediti na NEŠTO napisano na ovom blogu. Ukoliko ne pronađete baš ništa što vas vrijeđa, onda mi javite i to će se promijeniti. Ako ste došli ovamo srati, shvaćati sve ozbiljno i općenito se praviti pametni dugim komentarima koji ništa ne znače, jer ste u startu promašili bit posta, onda otiđite, mamu vam! Naravno, svi posjetitelji bloga moraju prihvatiti mene, Funky Momka, kao vrhovnog gospodara života i smrti. Uživajte...

Linkovi

Ovo su uglavnom blogovi koje čitam. Ostatak su blogovi koje ne čitam. A ima i onih koje napola čitam, neke svako drugo slovo, a neke svako drugi redak.


Točka Tame

Crofallout

Borgman's Cube

Bog i (ne)zemljani

Valaruko

Svinjce

Recite NE! TurboFolku!

Najbolja pjesma ikad

The Court of the Crimson King

The rusted chains of prison moons
Are shattered by the sun.
I walk a road, horizons change
The tournament's begun.
The purple piper plays his tune,
The choir softly sing;
Three lullabies in an ancient tongue,
For the court of the crimson king.

The keeper of the city keys
Put shutters on the dreams.
I wait outside the pilgrims door
With insufficient schemes.
The black queen chants
The funeral march,
The cracked brass bells will ring;
To summon back the fire witch
To the court of the crimson king.

The gardener plants an evergreen
Whilst trampling on a flower.
I chase the wind of a prism ship
To taste the sweet and sour.
The pattern juggler lifts his hand;
The orchestra begin.
As slowly turns the grinding wheel
In the court of the crimson king.

On soft gray mornings widows cry
The wise men share a joke;
I run to grasp divining signs
To satisfy the hoax.
The yellow jester does not play
But gentle pulls the strings
And smiles as the puppets dance
In the court of the crimson king.