by: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

na ovom blogu morete saznati dosta toga o meni i mojem životu...ima da mi ne odlazite z bloga bez da ostavite komentare... :)



Miris proslosti,
miris minulih dana
i ... miris tuge...

Sve mirise na davne snove,
sve mirise na tuge nove.

Mirisi se mijesaju,
mirisi se spajaju;
neke nove tuge
mome srcu opet daju.

Mirisi...
Mirisi svuda a osjetim ih samo ja
i niko ne zna za njih
osim mene
i moje sjete snene...

Miris proslosti.
Miris minulih dana.
Miris tuge!



...

MOJE RIJEČI....

.........Life sucks!!!.........

...ono što te ne dira ne može te ni povrijediti...

... ja polako blijedim, postajem vlastita sjena...

...love is such a sweet sorow, such a beautiful pain and such truthful lie...

...nije teško onome tko je slijep, teško je onome tko vidi...

...kamo god krenuli, kuda god nas putevi vodili, uvijek idemo na jedno mjesto i samo u jednom smjeru


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Kada nam smrt postane,
spas od života.
U čemu nas život,
vremenom prevari.
Kad ispružimo ruku prema ,
tom zadnjem trenutku.
Da li pomislimo gdje sjaj,
života izgubi draž.
I prije no što izgubimo,
sjaj života u očima.
Zbog čega i zašto izbor,
smrti i bespuća tame.
Zar zbog nemoći pronaći sebe,
u vremenu drugih.
Ili zbog nemira duše
što u smrti potraži spokoj

Friendster images

Friendster images




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Ako me ostaviš…
Ja neću plakati…
Samo te jedno molim…
Voli je kao što si i mene
volio…
svoju tugu u srcu ću kriti…
i nemoj se bojati…
jer tuđa neću biti…
njoj pokloni svoje noći…
ljubav joj daj svu…
mene ne spominji jer…
ja nisam više tu…
nikad nemoj pitati…
za mene…
zaboravi djevojku koju…
si voljenom…
zvao…
zaboravi smeđu kosu…
koju si na vjetru milovao…
zaboravi oči smeđe…
u kojima si suze brisao…
zaboravi moje usne…
koje si ljubio…
zaboravi tijelo koje si volio…
zaboravi ime moje…
i sve što te podsjeća na mene…
samo jedno pamti:
˝Voljela sam tebe, dala ti sve,
sada odlazim jer znam da
izgubila sam te…odlazim iako
te volim, za ljubav tvoju ja
neću da molim!!!




Tko sam ja?
Ja sam...Dina...živim u Prelogu..........na ovom svijetu 16 godina....imam sestru blizanku...i starijeg buraza..
U duši sam još djevojčica koja možda ne shvaća život u potpunosti....Mrzim biti tužna i gledati druge dok su tužni.....najsretnija sam kad oko sebe imam ljude koje volim i koji mene vole..
.ubija me nepravda, laž,mržnja,sebičnost,preseravanje..
..ovisna sam o žvakačama,mobitelu.....idem u 1. raz....opća gimnazija u Prelogu...

Ljubav.......hm......imam najboljega dečka na svijetu...nedam ga nikome..i nikad ga nebi mjenjala......
Volim svog bebacha,svoju obitelj,motore,speedway,
more,sunce,ljeto,....
Svaki put kad gledam Titanic se rasplačem.....volim svoje prijatelje bez
kojih moj život ne bi imao smisla....pišem pjesme..uglavnom ljubavne...
..mnogi mi kažu da sam jako osjećajna...čak previše...ponekad predobra prema
drugima....najsretnija sam kad mogu nekom na lice vratiti osmijeh....
..obožavam se smijat....zvuk gitare.....ipak sam ja samo još jedan
čovjek na ovom svijetu....

autorica ovog teksta:
Takva je kakva je.
Katkad se ne podnosi
a katkad se obožava.
Katkad se previše
opterećuje sitnicama.
Voli se.
Za druge se
nipošto ne bi željela
mijenjati.
Drugi vole i poštuju
njihovu Dinu jer ona voli njih.
Često nasmijana
isto tako i tužna.
(često mijenja
raspoloženja.)
Živi za sebe.
Katkad ne shvaća svijet.
Pa poželi nestati.
Ali uvijek je do sad ostala.
Još je tu.
Ponekad joj više
odgovara samoća.
za razmišljanje.
Luda je za frendovima.
Nezna što bi bez njih.
Voli pisati pjesme.
mmm čokoladu .
svoje stwari.
Depresiju liječi čipsima od paprike i čokoladom.
Obožava nositi starke.
Želi biti drugačija.
Ne bi mogla
živjeti bez svojih 4 najboljih frendica.
Naj instrument :
gitara.
Brzo ju možete iživcirati.
svoj stav?
Mrzi kad ju kopiraju.
Ne svrstava se nikamo.
Puno očekuje od sebe
i svojeg života.
Živi u svojem svijetu.
Ne razumiju ju svi .
Ne voli laž.
obične stwari.
dvolične ljude.
roznu boju.
Cajke.
Ne voli kad je netko
nešto što nije.
Zaljubljive je naravi.
Voli biti ono
što zapravo je.
Sviđaju joj se
dugokosi dečki.
(postoje i iznimke.;))
Najljepša boja joj
je crna.
Ima svoje ponašanje.
i ljenčina je.
Neozbiljna.
Antitalent za brojeve.
Ona je ona.
i drugi je takvu vole.





,.evo,to bi bilo ukratko o meni.,.



FrEnDoVi:antolek,marino,tito,
mihael,sačer,majk,
kafu,kujac,luka,hižman,vok,
molek,domić,nefčo(moj šogor),cera,hrešć,
grga,lisjak
belić.……
…uglawnom puno ga ih...
FrEnDiCe:sanja,naty,monika,rahela,
klara,maja,ruta,
bora,aida,meori,valjica,gaby,ina,lea,barbara,
tamara, monika,magdalena,pepa,
tina,ema,ema,ana,marina……



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jo i my sister



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sister,sanja,monika i jo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jo i my best sanjica


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sister,grga i jo



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us



.,.Opraštam ti.,.

Umrla sam...
Večeras,
kad shvatila sam kakav si.
Umrlo je moje srce
koje te nekad toliko voljelo.
Umrla je moja duša
koja je zbog tebe tolike godine patila.
Umrlo je moje tijelo,
moje oči, koje bez tvojih pogleda više nemaju sjaj,
moje usne, koje bez tvojih poljubaca ne vrijede ništa.
Umrlo je sve u meni,
a ti ni ne shvaćaš koliku si mi bol nanio,
za cijeli život me povrijedio.
Ali opraštam ti sve, štoviše, žalim te,
jer ti ne znaš voljeti, ni ljubav primiti.
Sada idi iz mog srca i duše
dok moji snovi k’o kule u pijesku se ruše.
Ne želim zbog tebe više plakati i patiti
jer znam da jednog dana ću te zaboraviti.
I znaj, znaj da ne mrzim te,
ja opraštam ti sve...




PONEKAD SE ZAPITAM ZAŠTO BAŠ JA?
ZAŠTO SE NESRETNE LJUBAVI DOGAĐAJU UPRAVO MENI..
ZBILJA NEMAM SREĆE..
KAO DA MI JEDNOM SLOMLJENO SRCE NIJE BILO DOVOLJNO..
JEDAN MALI SLOMIO MI GA JE PONOVO..
RAZBIO GA POPUT SITNIH KOMADIĆA STAKLA..
REKLA SAM SAMA SEBI PRVI PUT:
NEĆU DOPUSTITI DA PATIM ZBOG NEKOG TKO ME POVRIJEDIO..
KAKO GOD TO BILO TEŠKO..
ALI ZAŠTO MI SE TO OPET DOGODILO?
POČELO JE KAO PRIJATELJSTVO..
NO PRERASLO JE U LJUBAV, A DA NISAM STIGLA SHVATITI ŠTO SE TO DOGODILO..
OPET SAM PONOVILA ISTU GREŠKU..
OPET ĆE SE MOJE SRCE SLOMITI..
ALI ZAŠTO???
ZAŠTO NE MOGU SVOME SRCU REČI NE!?
I OPET ĆE MI SE SRUŠITI SAV SVIJET..
TAJ NJEGOV OSMIJEH…
NJEGOVE OČI..
BEZ TOGA NE MOGU ŽIVJETI..
I TADA SE PITAM PO STOTI PUT:
ZAŠTO GA TOLIKO VOLIM?
ZAŠTO IZ MOJIH OČIJU TEKU SUZE KAD GA SE SJETIM?
ZAŠTO NEMAM TE JEBENE SREĆE U ŽIVOTU??




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us






MISLIŠ,BILO BI KAO PRIJE

Misliš,bilo bi kao prije
sjaj u oku i miris proljeća,
misliš "ona bi bila ista.."
Misliš,jednom je bila bol pa prošla..
nije ostavila tragove..
ne vidiš praznu tamu kad te pogledam,
ne osjetiš hladnu jezu kad me dodirneš..
ne čuješ u boji moga glasa bol..
A ja to sve predugo osjećam.
Misliš,moći ces vratiti vrjeme,
zakopati ranu koju si stvorio..
Misliš da možeš,
a vidis da je uzalud,
misliš"ona bi bila ista.."
Misliš,jednom je bila bol pa prošla..
nije ostavila tragove..
ne vidiš praznu tamu kad te pogledam,
ne osjetiš hladnu jezu kad me dodirneš..
ne cuješ u boji moga glasa bol..
A ja to sve predugo osjećam.
Misliš,moći ćes vratiti vrjeme,
zakopati ranu koju si stvorio..
Misliš da možeš,.,.,.




..Oprosti što sam živa
I što sam uvijek iskrena bila,
Možda nisam trebala
Al ja sam na sve drukčije gledala.
Sad ti zadnju pjesmu pišem
I od tuge i boli jedva dišem..
Što mi je na duši ne mogu reći
Jer srce će još više peči.
Ali jedno znaj
Ovo je moj oproštaj..
Znam, bila sam teška
Drž' se bila sam ti greška..
Budi sretan, zavoli nju,
Uživaj u njenom zagrljaju.
Vidim da uz mene ne možeš sretan biti
I zato mi to nemoj kriti.
A sad ti još jednom 'zbogom' kažem
Al nemoj misliti da lažem, jer
Vidim da me neželiš blizu sebe
Iako mi je još stalo do tebe..
Kad te na ulici vidim reći ću ti samo 'zdravo'
I onda otići premda će mi biti žao.
Prolazit će mjeseci, godine,
A ja ću trpjeti od svoje savjesti prodike..
U hladan grob tiho ćemo leći ,a
Srce će me i dalje peći, al više nas neće biti
A ja se neću morati od nikoga kriti..
U raju di se sunce budi
Možda se budemo voljeli kao duše
Kad nismo kao ljudi...**




**...Sada nakon tolko vremena znam,
ti si bio onaj netko.
Bio si netko tko mi je ušao u život
iznenada i poremetio ga.
Bila sam sretna s tobom
i uživala u životu,
a onda si otišao
i odnio sreću i taj nemir...
...još uvijek sam sama
i živim onaj stari život
u nadi da ćeš se vratiti...
Pitam se kako da te prebolim?!
Kako da zaboravim tebe
koji si mi bio sve,
tebe za koga sam bila spremna
i život dati.
Zbog kojeg sam sve žrtvovala
i zamalo sve izgubila.
I što sam time dobila; ništa!
Otišao si i ostavio me samu
a voljela sam te ludo.
Plakala sam noćima zbog tebe
i nikog više nisam voljela,
jer s tobom je one večeri
otišlo i moje srce.
Moja duša je sada ispunjena bolom,
očajem i samocom
Oduzeo si mi snagu i sreću,
oduzeo si mi volju za životom.
Oduzeo si mi sve
i pitam se kako te još uvijek volim..???**



**...PiTaLi Su NaS DaLi Se VoLiMo...
Ja SaM RekLa:˝Da.˝,a Ti Si ŠuTi0...
PiTaLi sU NaS DaLi ĆeMo Se RaSTaTi...
Ja SaM ReKLa:˝Ne.˝,a Ti Si ŠuTi0...
RaSTaLi Sm0 Se....
PiTaLi sU NaS DaLi NaM jE Ža0...
Ti Si ReKo:˝Ne.˝,a Ja SaM ŠuTjeLa...**


**..I need your love..I need you...**



**...oprosti mi tugo...ne mogu više..jer suze su moe ko kapi kiše...poljupce njegove ja sanjam noću..tugo moa..samo njega hoću..!!..**

**..bol nije bol kad se u duši stiša...kad ti nisi tu kiša nije kiša...ni ljubav nije ljubav kad se usne ne spoje..ni usne nisu usne ako nisu tvoje..**



**..pjevat ću dok suze me ne zabole...ljubit ću te dok usne mi ne izgore...voljet ću te dok oči se ne zatvore..**


**..volim te bez obzira na tvoje male ili vrline koje te kompletnim idiotom čine..**


12 zApOwIjEDi sTaRkI:
1.Ljubi starke svoje kao sebe samoga.
2.Ljubi starke svoje svim srcem svojim,
3.svom dušom svojom, svim umom svojim i
svom snagom svojom.
4.Mi smo starke tvoje, nemaj druge obuće uz nas.
5.Ne izusti imena starki svojih uzalud.
6.Spomeni se da svetkuješ starke svoje.
7.Poštuj starke svoje da dugo živiš i dobro ti bude na Zemlji.
8.Ne peri starke.
9.Ne sagriješi nošenjem balerinki isl.
10.Kupi još koji par starki. Uvijek imaj rezervu.
11.Ne furaj starke ako si šminker. (nemoj nam mazat oči pekmezom)
12.Ne poželi nikakvu drugu obuću.
Ne poželi nikakve tuđe starke da ne patiš sebe.
(ili poželi pa si kupi takve...)


×Punk je glazba izgubljene duše.
×Metal je glazba ranjenih života.
×Rock je glazba usamljenih srca.
×Darkeri su ljudi koji shvaćaju život
kakav je i nose crno kao dokaz svoje boli.


"Maybe I can give this another
Shot or sing about a broken heart
Or imitate the way it
feels if this
is happening for real"
[From First To Last]


Don't speak
I know just what you're saying
So please sT0P explaining
Don't tell me cause it hurts
Don't speak
I know what you're thinking
I don't need your reasons
Don't tell me cause it hurts!

NEVER give up on things
that make you smile!!!

Throw it away, forget yesterday
we'll make the great escape
we wont hear a word they say
they dont know us anyway
watch it burn! let it die!
'cause we are finally free tonight
best friends <33








Linkovi

angels14
sister
playbitches
majk
sprej
sanjek



Image hosting

Image hosting




Image hosting

Image hosting




Friendster

Friendster





Free Hit Counters
Free Hit Counters

Gif Sentence Images

Gif Sentence Images

10. ZAPOVJEDI LJUBAVI

1) Ne zaljubi se nikad preko ušiju
2) Ne moli ga jer ćeš cijeli život moliti
3)Cijeni ga,al sebe uvijek više
4) Budi nježna onoliko koliko on to osjeća
5)Ne zovi ga poslije svađe-to ti je prilika da
vidiš koliko mu je stalo
6) Zakasni na sastanak bar pola minute
7)Nemoj puno,ali kad vidiš da ljubav slabi,
napravi ga ljubomornim
8)Pusti ga da se izmuči dok te poljubi
9)Nikad ne dopusti da ga prva poljubiš
10) Ali, ako želi kraj ljubavi,
ako želi rastanak prihvati ga s osmjehom
na licu, kao da je to nešto
što si oduvjek čekala!!!!



NEMOJ SE BOJATI DA ĆE TVOJ ŽIVOT ZAVRŠITI,
BOJ SE AKO NIKAD NEĆE POČETI ...




OČi SU Mi Ši*SRCE SE UMORiLO,
SRCE ViŠE NE ŽELi KUCATi ZA
BiLO KOGA, SRCE jE ZASPALO NA
TREN, ALi NE BOj SE DjEVOjČiCE,
ZAKUCAT ĆE KAD SE NAjMANjE
NADAŠ ...ROM OTVORENE...





...Ljudi će zaboraviti što si rekao...
Zaboraviti će što si učinio..
Ali nikada neće zaboraviti kako su se
uz tebe osjećali...



"I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
a murderer..."



Azra
A šta da radim

A, šta da radim
kada odu prijatelji moji
kada ode djevojka na koju
bacam oči
i tako redom dan za danom
na javnim mjestima s gitarom
naravno da uvijek netko dođe
da me čuje makar i kradom

ništa mi više nije važno
našao sam dobar bend
želim samo da sviram
da se otkačim i to je sve

ljudi samo govore
zašto si nervozan
ljudi samo pričaju
ne budi tako grozan
ljudske usne šapuću
šuljaj se ti kradom
izbjegavaj nevolje
skinut će ti glavu

ništa mi više nije važno
našao sam dobar bend
želim samo da sviram
da se otkačim i to je sve





Azra
Dao sam ti svoju ljubav


dao sam ti svoju ljubav
jer za drugo nemam dara
kakva sam to luda bio
znam da si me progledala

dao sam ti svoju ljubav
misleći da nešto vrijedi
nismo isti shvatio sam
osjećaj me rijetko vara

a ja i dalje bezuspješno
razotkrivam tlapnje svoje
i nije pravo to što čine
protiv mene riječi moje






Azra
Nemir i strast


Ili je nemir (ili je nemir)
Ili je strast (ili je strast)
Ima tog ovdje (ima tog ovdje)
Isuviseeeee...

Ljeti prolijece na tisuce zdralova
U prvom sutonu jedan od njih
Skida prsten sa zelene narance
Predah izmedu ratova
(Predah izmedu ratova)
Zasto uzdisu stasale djevojke
Poljupce ionako nitko ne broji
Olovni kovcezi noseni maticom
Kriju sarena odlicja
(Kriju sarena odlicja)

Ili je nemir ili je strast...
Ima tog ovdje isuvise...
Pa solaza...
Ili je nemir ili je strast
Ima tog ovdje isuvise...
Pa druga solaza...






Crno Perje
Dijete do daske


I tako puna sebe ona gradom prolazi
pogledi se lede, njeno vrijeme dolazi
i sve što nosi tako joj dobro pristaje
sa cvijetom u kosi hoda i ne posustaje

A ispod maske ona je dijete do daske
i boji se kako da kaže volim te

Ma samo reci da me voliš, reci mi ti
samo reci da me voliš, makar slaži mi
da me voliš ti

drži do sebe, prati modne trendove
premalo jede, sluša stare bendove
ona je čudo, ona je rijetka prilika
a volim je ludo, a čini mi se daleka




Crno Perje
Oko mene


Nema tih kretena
do juznih slavena
gaze nas i lome nas
mi gmizemo dalje

Mi smo nesto slicno
maloj kisnoj glisti
radi sto god hoces
mi smo opet isti

Mi smo kamen, celik
mi smo ljudi radni
radimo k'o stoka
umorni i gladni

Nitko nas ne placa
nit' o nama brine
vidis sto te ceka
kad odrastes sine

Oko mene lazi i razuzdane zvijeri
oko mene lopuze i ratni profiteri
oko mene prevareni sakati junaci
oko mene pivo i teski narodnjaci

Daleko se cuje
glas iz lijepe nase
kako mi zestinu
zderemo iz flase

Na nasoj se peci
rijetka juha kuha
pojacati je treba
snitom madjarskoga kruha

Koliko je krvi
isteklo iz vena
da bi nase ulice
promijenile imena

Kolike su komunjare
preobukle kapute
gule kozu s ovca
a one mirno sute



Metallica
Nothing else matters


So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
and nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
and nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say

Trust I seek and I find in you
Every day for us, something new
Open mind for a different view
and nothing else matters

never cared for what they say
never cared for games they play
never cared for what they do
never cared for what they know
and I know

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
No, nothing else matters





Patnja…
Riječ koja neopisivo lezi na dnu duše,
U jednom kutku srca,
U jednom uglu smrti.
Stoji, čeka…
Čeka nešto sto će je slomiti, pogoršati, rasplamsati…
Nešto sto će zauvijek
Obrisati car ljudske ljepote,
Sreće ,ljubavi…
I ono malo, sitno, zrno sreće neće je moći zaustaviti…
*******************************************

Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing Lyrics

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Where every moment spent with you is a moment I treasure

Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you babe
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you babe
And I don't want to miss a thing

Lying close to you feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes
And thank God we're together
I just want to stay with you in this moment forever
Forever and ever

I don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you babe
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you babe
And I don't want to miss a thing

I don't want to miss one smile
I don't want to miss one kiss
I just want to be with you
Right here with you, just like this
I just want to hold you close
Feel your heart so close to mine
And just stay here in this moment
For all the rest of time Yeah yeah yeah

I don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you babe
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you babe
And I don't want to miss a thing

I Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you babe
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
the sweetest dream will never do
I'd still miss you babe
And I don't want to miss a thing

Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
And I don't want to miss a thing







Atomsko Skloniste
Za ljubav treba imat' dusu

Uz stol na tri noge
bez ijednog cavla
sjele su u pet do ponoc
da prizivaju duhove
da prizivaju duhove

U polutamnoj sobi
sklopile su svoje oci
ispruzile bijele prste
i saputale njegovo ime
i saputale njegovo ime

U tren se pretvorilo
hiljadu noci i dana
odgovora nije bilo
jer za ljubav treba imat' dusu
jer za ljubav treba imat' dusu...

Atomsko sklonište
Žuti kišobran


Kupio sam sebi na dar
Jedan mali zuti kisobran
Da zamijeni sunce kad pada kisa
Kupio sam sebi plasticnu lutku
Da mi zamijeni tebe, draga, kad padne noc.

U toploj sobi ja sam je napuhao
Milovao njezno, tocno kol'ko treba
Imao u vidu da se ne zatelebam
Kad stiglo je jutro, ja sam je ispuhao
Jer sve sto mi je pruzila
Bilo je kao kod tebe
Vaginalna manipulacija.





Nunca Te Olvidare( my naj pesma)

Pueden pasar tres mil ańos.
Puedes besar otros labios,
Pero nunca te olvidaré,
Pero nunca te olvidaré.

Puedo morirme mańana.
Puede secarse mi alma,
Pero nunca te olvidaré,
Pero nunca te olvidaré.

Pueden borrar mi memoria.
Pueden robarme tu historia,
Pero nunca te olvidaré,
Pero nunca te olvidaré.

Cómo olvidar tu sonrisa.
Cómo olvidar tus miradas.
Cómo olvidar que rezaba
Para que no te marcharas.

Cómo olvidar tus locuras.
Cómo olvidar que volabas.
Cómo olvidar que aún te quiero
Más que a vivir, más que a nada.

Pueden pasar tres mil ańos.
Puedes besar otros labios,
Pero nunca te olvidaré,
Pero nunca te olvidaré.

Puedes echarme de tu vida.
Puedes negar que me querías,
Pero nunca te olvidaré.
Sabes que nunca te olvidaré.

Cómo olvidar tu sonrisa.
Cómo olvidar tus miradas.
Cómo olvidar que rezaba
Para que no te marcharas.

Cómo olvidar tus locuras.
Cómo olvidar que volabas.
Cómo olvidar que aún te quiero
Más que a vivir, más que a nada.

Pueden pasar tres mil ańos.
Puedes besar otros labios,
Pero nunca te olvidaré,
Pero nunca te olvidaré,
Pero nunca te olvidaré,
Pero nunca te olvidaré.

by: Enrique Iglesias





Jedina-Toše Proeski

Magla na mom prozoru
Miriše na nevolju
Noćas sam ti tako
sam
Kiša pere ulice
Gdje si moja ludice
Još bi nešto
da ti dam

I neka noćas grmi
I nek se duša
mrvi
Samo da ti čujem glas
Priznajem pred
svima
Lutam vjekovima
Tražim tebe,tražim
nas

Ref.
JEDINA,ŠTA SI MI URADILA
SRCE MI JE
PUSTINJA
LJUBAV JE PRESUŠILA
JEDINA,ŠTO ME NISI
PUSTILA
KAD ME NISI LJUBILA,JEDINA

I neka noćas
grmi
I nek se duša mrvi
Samo da ti čujem
glas
Priznajem pred svima
Lutam vjekovima
Tražim
tebe,tražim nas

Ref.
JEDINA,ŠTA SI MI
URADILA...(2x)

JEDINA ŠTO ME NISI PUSTILA
KAD ME
NISI LJUBILA
JEDINA


GUNS N' ROSES
Don’t cry (orginal)

Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been here before
Somethin's changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
there's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinking of you
And the times we had... baby

Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
there's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
there's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight
---



Bryan Adams-Please forgive me

It still feels like our first night together
Feels like the first kiss and
It's gettin' better baby
No one can better this
I'm still hold on and you're still the one
The first time our eyes met it's the same feelin' I get
Only feels much stronger and I wanna love ya longer
You still turn the fire on

So If you're feelin' lonely.. don't
You're the only one I'd ever want
I only wanna make it good
So if I love ya a little more than I should

Please forgive me I know not what I do
Please forgive me I can't stop lovin' you
Don't deny me

This pain I'm going through
Please forgive me
If I need ya like I do
Please believe me
Every word I say is true
Please forgive me I can't stop loving you
Still feels like our best times are together
Feels like the first touch

We're still gettin' closer baby
Can't get close enough I'm still holdin' on
You're still number one I remember the smell of your skin
I remember everything
I remember all your moves
I remember you
I remember the nights ya know I still do

One thing I'm sure of
Is the way we make love
And the one thing I depend on
Is for us to stay strong
With every word and every breath I'm prayin'
That's why I'm sayin'...


"Revenga"

Poisoning a drink, Bleeding in a sink
Choking with a link, Killing with a stink
Just your mother's
HO
Bleeding in a sink, Poisoning a drink
Burning up
My sweet Clementine

Trampling a shrink, Bleeding in a sink
Hallelujah wink , Getting on the brink
Just your mother's
HO

Hallelujah wink, Murdering a shrink
Burning up

On my sweet revenge
Will be yours for the taking
It's in the making baby, aaaaaahhh
My sweet revenge
Will be yours, for the taking
It's in the making baby, aaaaaahhh

Killing with a stink, Bleeding in a sink
Poisoning a drink, Getting on the brink
Just your mother's
HO
Bleeding in a sink, Trampling a shrink
Burning up
My sweet Clementine

Poisoning a drink, Bleeding in a sink
Choking with a link, Killing with a stink
Just your mother's
HO

Poisoning a drink, Bleeding in a sink
Burning up
On my sweet revenge
Will be yours, for the taking
It's in the making baby, aaaaahhh
My sweet revenge
Will be yours, for the taking
It's in the making baby, aaaaahhh

I saw her laugh
Then she said, "Go Away"
I saw her laugh
Then she said, then she said,
"Go away, away"

My sweet revenge
Will be yours for the taking
It's in the making baby

My sweet revenge
Will be yours it's in the making
It's in the taking, making, baking, taking, faking
HO
My sweet Clementine
HO
Shoulda been could been
Woulda been would been you
Shoulda been could been
Woulda been would been you

"Sad Statue"

Conquest to the lover,
And your love to the fire,
Permanence unfolding in the absolute.

Forgivness is
The ultimate sacrifice.
Eloquence belongs,
To the conqueror.

The pictures of time and space are rearranged,
In this little piece of typical tragedy.

Justified Candy!
Brandy for the nerves,
Eloquence belongs,
To the conqueror.

You and me will all go down in history,
With a sad Statue of Liberty,
And a Generation that didn't agree.

You and me will all go down in history,
With a sad Statue of Liberty,
And a Generation that didn't agree.

I forgot to
I forgot to let you know that...

Justified Candy!
Brandy for the nerves,
Eloquence belongs,
To the conqueror.

Conquest to the lover,
And your love to the fire,
Permanence unfolding in the absolute.

Forgivness is
The ultimate sacrifice.
Eloquence belongs,
To the conqueror.

You and me will all go down in history,
With a sad Statue of Liberty,
And a Generation that didn't agree.

You and me will all go down in history,
With a sad Statue of Liberty,
And a Generation that didn't agree.

Generation..............

What is in us that turns a deaf ear to the cries of human suffering?!!!

WOAH!!!!!!!

Suffering, suffering now!

You and me will all go down in history,
With a sad Statue of Liberty,
And a Generation that didn't agree.

You and me will all go down in history,
With a sad Statue of Liberty,
And a Generation that didn't agree.

Generation..........




"Lonely Day"

Such a lonely day
And its mine
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life

Such a lonely day
Shouldn't exist
It's a day that I'll never miss
Such a lonely day
And its mine
The most loneliest day of my life

And if you go, I wanna go with you
And if you die, I wanna die with you

Take your hand and walk away

The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
Life

Such a lonely day
And its mine
It's a day that I'm glad I survived

Sweet Child O' Mine

She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything
Was as fresh as the bright blue sky
Now and then when I see her face
She takes me away to that
special place
And if I stared too long
I'd probably break down and cry

Sweet child o' mine
Sweet love of mine

She's got eyes of the bluest skies
As if they thought of rain
I hate to look into those eyes
And see an ounce of pain
Her hair reminds me
of a warm safe place
Where as a child I'd hide
And pray for the thunder
And the rain
To quietly pass me by

Sweet child o' mine
Sweet love of mine

Where do we go
Where do we go now
Where do we go
Sweet child o' mine







Šta će nama šoferima kuća.....


Olji ljudovi...naslov...eh, gubim se....tak neak...denes....uf, već je prvi maj..kak to vreme fletno leti.....vjutro tam negdi oko pol 7 jo vam tak lepo hajam....kad ono...budnica...tam polek mojega balkona...tak su me zbudili...nora sam bila...jedva sam posle zaspola.....do 12 vur sam si uspela piđamo sleči...i tak.....doma smo pečenjorili,pa sam se i fiiiino napapala.....v 3 su došle moje pucke i išli smo na dravo....dogovorili smo se i z dečkima...morali smo iti v antolekovo kučico al se več tam neko ''nagnjezdil''...tak smo bili srditi.....unda su dečki nekam dišli...ostale smo sam jo,sanjica,cila i đela....na drovi su se kučice bile zauzete, pa smo ostale pokraj kanala...e,kak nam je zaaaaakon bilo......nebum se detalje rekla....neso za javnost..unda smo si išle po sladoleda v restoran i mi pametne se stvori stavile kraj kanala......usput smo srele i moje...i unda smo se jo,sanjica i đela išle z mojim burazom i podravcima peljat z čamcom..kak nam je suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper bilo......čak smo se ne ftopile......malo smo se zmrzle.....mislim,jo ne tak joko...ipak mene ljubav greje............i demo mi tam de su nam ostale stvori..i kad ono..nega nam trenirki...nore smo bile..i vidimo mi.....neko nam je v kanal hitil trenirke...mislim stvarno...to vam je nekša kultura...i unda sam jo morala v vodo po trenirke....čak sam se ne namočila...i tam nekša deco su bila i smejala su nam se..mislila sam da nam mela muda..al sam ih zastovila...i tak ih spričala...neznam,možda su nit ne bili krivi....tak sma vikala na njih kaj mi je maalo žal bilo....i još smo malo ostale na drovi..spile vino do kraja,pojele još kaj nam je stalo...i išle dimeko...zmrzle smo se...još mi se i mokra trenirka scejala po patikama.......i tak...ve malo prije sam došla dimo......zutra škola....uužas...i v pol 9 vjeronauk.....zadnji prije firme...još 4 dni i firma...jedva čekam.......aj gibam pomali......idem glet nekšega filma na tv-u...kaj nam hmrla od dosade........sve vas puno voooooooolim...................puse sema....sanjici,đeli,cili,sisterki,moniki,antoleku,titiju,sačeru.....itd......i najvekša pusa mojem dečecu...kojeg puno puno puno volim..........kisskisskisscerekcerekludludludmouthwashmouthwash


|utorak, 01.05.2007. , 21:26|

| Komentari (21) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.