~Ludim smatraju onoga čija se ludost ne poklapa sa ludošću većine~

nedjelja, 25.06.2006.

Koji Pakao

Dobar dan ljudi! (ili večer,štogod) Prvo da vas upozorim~ne ostavljajte mi komentare ako niste pročitali bar dio ovog posta, jer mi to fakat ništa ne znači, nego samo zauzimaju prostor...ali ako želite nešto reći vezano uz ovo---samo dajte!
Odlučih napravit neki mali jadni blog, na koje bih iznijela svoje misli...
O čemu misli? O svemu...
Stvarno ne znam kakve ću gluposti pisat na ovom, al šta ćeš kad mi je dosadno...Život je dosada!

Mogli bi mi i poželjet dobrodošlicu, al ak nećete nije potrebno smijeh
samo vi mene po mogućnosti nastavite posjećivat..... smokin
Ajdeeeee Boooooook!


blog


25.06.2006. u 18:32 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

~ako poželite čitajte
~ako vam se neda gonite se
~al barem ostavite komentar


SomeThing about Me:
~mala umjetna brineta smijeh
~godine:16
~ime:******
~prezime:******
~grad:********
~jeste puno saznali cool ajd, neću vam više brbljat o sebi wink








~da frknem i malo mjuze za bolje raspoloženje

blog



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Tihe, tople, svibanjske noći
pjesma cvrčka i smeđe oči.
Milijun zvijezda na nebu,
nježna muzika na radiju.
Njegov smiješak na licu,
pogled na hladnu kljeticu.
Sjećanje na jednu
noć, kratku, ali divnu


opis slike


sve što imam

sve što imam
je sjećanje na osmijeh tvoj.
Sve što mi je ikad išta značilo
Je dodir tvoj
Sve što želim čuti
Je glas tvoj
Sve što hoću si ti,
A nemam te.
Tvoj pogled, osmijeh, dodir
Samo sam jednom osjetila
Taj dan još nisam preboljela.


blog layouts



budi tu

trebam te,
više nego ikad.
Nikad me nemoj ostaviti,
nikad.
Budi uz mene,
Poput moje sjene,
Budi tu
Kada loše mi krene.
Budi dio života moga,
Budi tu,
Jer osim tebe nemam nikoga


image hosting

opis slike