*Prvo koncert,a onda... ... ...Španjolska!:)*

Pozdrav svima...
Eto...nakon dugog vremena,evo me ponovno! Hm...kao što bi sad mnogi rekli..."Bilo je i vrijeme!",no...svi oni koji me dobro poznaju,znaju da je riječ samo o pukoj lijenosti...hihi:) Dakle...kao što možete u samom naslovu pročitati,teme današnjeg posta su:Gibonnijev i Oliverov koncert u Puli i napokon,taj dugo očekivani maturalac!
25.08.,u 19 h,krećem iz Novigrada za Pulu.Nažalost,na koncert idemo samo frend i ja jer se ostalih 7 karata nije moglo nikako nabaviti...Koncert će biti održan u Areni s početkom u 21 h.(Nadajmo se...) Eh...ovaj mi je koncert najveće iznenađenje ikad.Nisam bila sto posto sigurna da ću ići jer sam mislila da drugu kartu frend čuva za jednog drugog frenda,no...očito je bila za mene:) Hvala puno Rendač!roflkiss

Nešto ukratko o maturalcu,pa...slijedi...rofl
27.08. kreće se za Španjolsku.Krećemo iz Poreča u ponoć.U prijepodnevnim satima zaustavit ćemo se u Genovi,razgled grada i kulturnih znamenitosti.Nakon Genove,put ćemo nastaviti prema Francuskoj gdje ćemo i prenoćiti.U Nici je noćenje,a večer ćemo provesti u MONTE CARLU gdje će mnogi moći iskušati sreću u kockanju.(Hm...mislim da se mene tamo neće vidjeti...ipak želim ostati s kojim eurom u novčaniku...hihirolleyes) Drugi dan slijede:GRASSE,FIGUERES i BARCELONA.Slijedeći dan vožnju nastavljamo prema GRASSE-u,gdje ćemo razgledati veliku tvornicu parfema.Nakon prelaska španjolske granice razgledat ćemo Figueres,grad koji ponosno krasi muzej Salvadora Dalia.Noćenje je u Barceloni.U Barceloni ćemo noćiti 3 dana sve ukupno.U ta 3 dana razgledat ćemo i Nou Camp-stadion nogometnog kluba Barcelona,brežuljak Montjuich i kompleks izgrađen za Olimpijske igre,Montserrat-najveće hispano-američko svetište...Nakon Montserrata krećemo za LLORET DE MAR.Tamo noćimo 3 dana.(Barem mislim...) U međuvremenu bit će kupanje na pješčanim plažama,ludi noćni provodi,odlazak u Marineland,viteške igre i opet...ludi noćni provodiroflroflrofl 8.dan obilježava posjet Veroni i povratak prema Hrvatskoj i onoj poznatoj uzrečici:"Svugdje je lijepo,ali doma je naljepše!" Hihirofl
To bi bilo sve od mene.Ponovni post slijedi tek negdje nakon Španjolske...Dojmovi,nezaboravnih tjedan dana,itd,...
Uživajte u još ovom malom ostatku ljeta,kupajte se,izlazite...*Velika pusa!*


20.08.2007. | 00:13 | 2 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vans-Dustin Dollin-DD 66

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
*Ja i Luanac*

"Heaven is a halfpipe"
OPM - Heaven is a halfpipe

If I die before I wake
At least in Heaven I can skate
'Cos right now on earth
I can’t do jack
Without the man up on my back

Now Heaven would be a DJ
Spinnin’ dub all night long
And Heaven would be just kickin’
Back with Jesus packing my (bong)
And if you don’t believe in Jesus
Then Muhammed or Buddha too
And while the world is warring
We just sit back and laugh at you

If I die before I wake
At least in Heaven I can skate
'Cos right now on earth
I can’t do jack
Without the man up on my back

Now when most people think of Heaven
They see those pearly gates
But I looked a little closer
And there’s a sign that says
"Do not skate"
So if you wanna come to my Heaven
Well we all gonna have a ball
And every one you know is welcome
'Cos we got no gates or walls

If I die before I wake
At least in Heaven I can skate
'Cos right now on earth
I can’t do
Without the man with it

Then I got to the gate
Pulled out a list that
I’d been callin’ fate
I’m sorry friend you can’t come in
You got a list here that doesn’t end
You’re mad 'cause I smoke dope
You teachin’ any classes in how to cope
I’ll find a place to rest my head
I’d rather be alone now that I’m dead
Like Christian Hosoi way back in ‘87
We’ll be bustin’ Christ airs until we get to Heaven
Think I really care that I missed biology
Got my education in stale fishology
With all your rules you got to chill
I’m gonna twist out like Mike McGill
Gonna twist out 'cos I got the skills
Gonna twist out 'cos I got the skills
Got the skills
Got the skills
Got the skills
Got the skills

Heaven is a halfpipe

If I die before I wake
At least in Heaven I can skate
'Cos right now on earth
I can’t do jack
Without the man upon my back

(Heaven is a halfpipe)
If I die before I wake
At least in Heaven I can skate
(Heaven is a halfpipe)
'Cos right now on Earth
I can’t do
Without the man with it

If I die before I wake
(If I die before I wake)
At least in Heaven I can skate
(Heaven is a halfpipe)
'Cause right now on Earth
I can’t do
('Cos right now on Earth I can’t do)
Without the man with it

Method air judo air
I don’t care no
I don’t care
I don’t care
I don’t care

If I die before I wake
At least in Heaven I can skate
(Heaven is a halfpipe)
'Cos right now on Earth
I can’t do
Without the man with it



blog Layouts

blog
Layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Pink Floyd-"Wish you were here"
So, so you think you can tell Heaven from Hell,
blue skies from pain.
Can you tell a green field from a cold steel rail?
A smile from a veil?
Do you think you can tell?
And did they get you to trade your heroes for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?
And did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
Running over the same old ground.
What have you found? The same old fears.
Wish you were here.


blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts



blog layouts

blog layouts



blog

blog



blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts



images

images



images

images



images

images



blog Layouts

blog Layouts

roflNeke će se u ovome prepoznati...đizs...

Samo ti broji ljude...
Free Web Counter
Free Web Counter

blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts



image hosting

image hosting



blog Layouts

blog Layouts



blog layouts

blog layouts



blog Layouts

blog Layouts



image hosting

image hosting



Ukratko:
Zovu me:Dinčy,Dinka...heh...
Godine:17
Horoskop:škorpion
Ono šta obožavam su:SK8 i muzika


*BaKeR:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us