s dinamom do groba!!!!

srijeda, 27.06.2007.

Hello....

eto ljudovi - nije me bilo preko mjesec dana na blogu...hehe...imao sam problema s ulogiravanjem nekih, ali eto - riješih ja i to!! (i s forumom isto! admin is back! :D ) vidim -javljali su se neki ljudi - nemojte misliti da sam vas zaboravil...Nogometna sezona je skroz gotova tak da samo na brzinu preletim to...
Dinamo je prvak i poskidao je valjda sve rekorde koje je mogao (osim razlike bodovne između prvog i drugog - tu smo ostali bod kratki! :D )...Za Eduarda i Modrića su sletile nemoralne ponude kojih smo e bojali, ali Mamiću skidam kapu do poda jer je i to odbio!!! Svaka čast care! 35 mil. dolara odbiti za usluge dvojice igrača - fenomenalno! Nikog nismo prodali, a pojačali smo se za nekadašnjeg modrog topnika-> Tomu Šokotu te za igrača iz Obale Bjelokosti, brzonogog Francka Did'dy-a Guelu! Na kratko smo mislili da imamo i Roberta Kovača, ali eto - dogodio se krah...Od ozlijeda su se oporavili Etto, Buljat (weeeeeeee, jedva sam čekao to) i Vugrinec! Čale je takošer dobio svoju minutažu u pripremnim utakmicama!
Etto ponovno juri ko nekad, Buljat igra pod laganom kočnicom (koja će se ziher uskoro otpustiti), ali i dalje je igrač s najpreciznijom loptom u Dinamu!! Vuga dokazuje da je igrač poteza...Nažalost nema više snage za cijelu utakmicu! S pravom sanjamo Europu (ako nas sreća pomazi - možda čak i Ligu Prvaka) i jedva čekamo izvlačenje parova pretkola....Jedino kaj bi htjeli "momci s vrha" je još jedan kvalitetan golman!Pričalo se o mnogima, a zasad ostaje se na priči o Didulici... Lončarić je i dalje broj 1, Turina zamjena, a treći golman je trener vratara - Jozić! to me iznenadilo i šokiralo o najmanju ruku...Šarlija i Vranjić su poslani na opsudbu u zaprešićki Inter, Kelava u Lokomotivu...drago mi je zbog njega - tamo će barem moći dokazati kvalitetu!! Jako se puno špekulira o sastavima, a izgleda da ćemo ostati na istoj taktici koju je Ivanković i nametnuo kada je došao u naš klub! 4-2-3-1 kaj i nije loše za Europu, ali kaj će nam dva defanzivna vezna u HNL-u???? Neki idealni sastav po mojoj slobodnoj procjeni -> Lončarić-Etto, Drpić, Schildenfeld, Carlos-Chago, Ćorluka-Buljat, Modrić, Guela/Sammir-Eduardo

a bit će recimo ovako ->Lonac-Ćorluka, Drpić, Schifo, Čale-Vukojević, Modrić-Etto, Eduardo, Vugrinec/Sammir-Šokota

Preferiram taktiku 4-4-2, ali mene se tu niš ne pita!

Ukratko: Real Madrid je osvojio naslov prvaka Španjolske (sad sam hepi ko malo dijete :D ), Lyon Francuske, Manchester United Engleske, Inter Italije i to je uglavnom to....Rookie razvaljuje u svijetu Formule 1, Alosno ga prati, Massa kolko-tolko, a Kimi gubi korak! Ferrari u njegovim i Massinim rukama nema tu moć ko i Schumijevim, ali eto - legenda se oprostila...
Obavještavam vas da za par dana mi počinju radovi na kući pa sam bez kompa potencijalno duže vrijeme...Novi post kad se vratim!!

Ugl. dosta za danas! evo vam jedan spot od gunsa i to je to!!
PoZZ

- 16:26 - Komentari (16) - Isprintaj - #