dinajina sjećanja

srijeda, 18.04.2018.

Zagrljaj pod maslinom...






Mogu li tako živjeti?
Pitala sam se.
Prisjećam se,
pričali su mi o prozi rođenja,
a ja sam sanjala plave daljine.

Od nekog od praotaca naslijedih obalu snovitosti i hrid u dnu vječnosti.

Upoznala sam prkosna zapljuskivanja vremena,
odupirala se Kupidovim strijelicama,
bježala u zavjetrine tmine,
doživjela urinuće u tugaljive dubine.

Zaustavih se na vrutku istine.

Osjetih njihanje zipke ljepote, oćutih istost koljevke i snivanja.

San je sidro u oceanu jave.
Usidrih se u viziji želje.

Na obrisima druidskih vjerovanja šest vrhunaca iza kojih izlazi i zalazi zlatna hostija,
slijed svetkovina utkanih u purpur sutona i svitanja, najviši vrh kao oltar života,
prvi korak sa zemlje ka nebu.

Stajala sam pod maslinom, na obzoru svijesti zasjaše mnoga sunca,
u prozirnoj tišini vidjeh anđela vatre, bljesak zbilje u iluziji.

Izronio si iz privida, osjetih uzbibanost nutrine,
zagrljaj pod maslinom i kraj vremena čekanja...

Dijana Jelčić


Oznake: zagrljaj pod maslinom

- 08:48 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>