dinajina sjećanja

ponedjeljak, 25.09.2017.

Anatomija ljubavi...



Bili smo u muzeju anđela. U tišini odaja anđeoski šapati... i glasovi pjesnika... kazivali su poeziju, a poezija nije samo pjesma... poezija je srž umjetnosti, srž ljepote, srž života... srž ljubavi... sjetih se ove davno napisane crtice...






U jednoj od onih noći dok sam gazeći nebesku rijeku bila izgubljena u strahovima stavih srce u vjetar njegove blizine i umjesto varljivih očiju neba, ispred mene se prosu put ka svitanju.

Izađoh iz noćne tmine i zakoračih u odaju svijetla i anđeoskih šapata. Vidjeh siluetu muške ljepote i zrcaljenje tuge u njegovim očima. Bio je to lik žene. Zastadoh na tren.

Suza, kap sna kapnu na njegov dlan. U kapi znoja probuđenog srca dva osmijeha. Više nisam bila samo ja, postadosmo on i ja.

Razbili smo tišinu noći, vjetar je pjevao baladu o ljudskim čežnjama,

a zvijezde šutjele o neostvarenim snovima.

U tragovima naših koraka,

tek naslućeno

jutro.

On i ja vidjesmo osmijeh neba, anđeosko zrcaljenje u zbilji.

Na horizontu, iza oblaka, veliko svijetlo, svijetlo nad svijetlima,
u našim očima ljubav.

Dijana Jelčić... djelić neukoričenih priča "Umijeće vremena" 1987- 2007.







Oznake: muzej anđela, anatomija ljubavi

- 07:47 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>