22.12.2007., subota

Ninja i samuraj zajedno u krevetu

Skoro pa ništa ne može opisati smrad prdeža koji me danas probudio negdje oko dvadeset do jedanaest. Nije ni čudo, pošto je jučerašnji dan bio obilježen unosom u tijelo samo nezdrave hrane. Iako nije da je samo jučerašnji dan bio poseban po tome. Da, i inače unosim u tijelo nezdravu hranu. Ako je to ikako moguće za zamisliti.

Ne znam što me nagnalo da počnem pisati ovaj post. Prvi nakon tri i nešto mjeseca. Možda sad kad je završio Big Brother opet krenem sa pisanjem. Iako sam Big Brother gledao dosta rijetko. Što je zapravo i čudno, jer sam sva prošla izdanja gledao religiozno i učestalo. Valjda mi je tek sad došlo do glave koja hrpa govana i trunja je taj Big Brother. Pogotovo jer smo jučer dobili onakvog pobjednika. No nisam došao ovdje pričati o Big Brotheru. Nisam zapravo došao pričat o ičemu pametnom. Samo sam došao javit da je sve OK, nisam neživ, tj., mrtav.

U životu je inače sve po starom, manje-više. Novosti koje bi mogle bit zanimljive su kako slijedi:
- nisam se brijao od osmog mjeseca
- obrijat ću se iza Nove godine
- petkom od 18-20 h možete slušati radio emisiju Zvuk Sobice na radio Studentu u kojoj i moja malenkost trabunja pizdarije te pusti pokoju pjesmu
- bend redovito održava probe te se sprema za rock slavu
- stolica mi je redovita

Eto. Malo sam se zabavio sad pišući, možda ponovim to uskoro.


- 14:34 - Komentari (7) - Isprintaj - #

< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Moji prijatelji i ja smo tema ovog vrućeg bloga. Svakim nastavkom biti će otkriveno sve više i više detalja o našim intimnim, ali ispraznim životima. Stoga nestrpljivo očekujte svaki novi dan u tjednu jer ovaj blog je ono pravo.

Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
Dom urbanih frizura
Bo' Selecta
DropBike

Tu možete vidjeti što se slušalo proteklog tijedna! Predivno...




Rado ću čuti Vaše savjete ili možda želje. Ako ste k tome i zanimljivi možda se običan kontakt pretvori u pravo prijateljstvo!!! Pomozite mi da steknem barem dvoznamenkasti broj prijatelja!

Eto novog mejla
kbucimir@gmail.com


Moj broj onog programa sa cvjetekom pomoću kojeg ljudi mogu komunicirati bez da se vide. Slobodno se javite.

304645703