12.02.2007., ponedjeljak

Buna nije prava ako se ne ubije pokoji telac

Odlučih, skupa sa svojim bratićem (iako nekako sumnjam u njegovu iskrenost, a i moja me malo brine), da ću prestat žderat na dva mjeseca. Zašto? Osim činjenice da sam debeli gmaz nema nekog značajnijeg razloga. Ideja mi je došla prošlu srijedu, dok sam jedva disao, prežderan silnom hranom pojedenom u restoranu Sofra. Protekli tjedan sam samo žderao. Zbilja. Od dana kad je JayZ kročio na hrvatsko tlo, pa do trenutka kad se otisnuo put nebeskih visina prema zapadu, ja sam non-stop žderao. Da sumiram. Po sjećanju i po danu. Odnosi se na period od 03/02 do 11/02. Krenimo...

Jedni veliki ćevapi sa kajmakom, još jedni veliki ćevapi sa kajmakom, jedni još malo veći ćevapi sa kajmakom, isto tako veliki ćevapi sa kajmakom, sudžukice, pljeskavice (dvije vrste), zeljanica, uštipci sa kajmakom, klepe, ćevapi, šiš ćevap, pljeskavica, pečeni šampinjoni, pommes frites, sudžukice, pizza sa puno mesa na sebi, gyros, kobasice, ćevapi, pljeskavice, krmenadli, uštipci, puno kajmaka, pečeni grah, luka u izobilju, mesna torta!!!, Royal Cheese menu, McCountry sendvič, dva cheeseburgera, dupli cheeseburger, puno Coca-Cole, puno vina. To su samo ovi veći obroci nabrojani.

Dakle, jasno je odakle mi ideja da prestanem žderati. Osim žderanja, bavio sam se ničim drugim. OK, imao sam opet probu i opet je bilo dobro. Obradili smo pijesmu i bili zadovoljnji njome. Za sljedeći put ćemo opet obradit pijesmu. A polako ćemo valjda i smišljati svoje. Bilo bi fer i drugarski. Nadam se samo da mi se neće događat da opet usred probe moram ić rigat, kao što je bio slučaj ove subote. Ne od nervoze, već od alkohola. Ako niste pogodili.

I tako, sad kad sam ispričao sva moguća događanja, odlazim u miru božjem. Karabajlo!!!!

- 16:28 - Komentari (18) - Isprintaj - #

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Komentari On/Off

Moji prijatelji i ja smo tema ovog vrućeg bloga. Svakim nastavkom biti će otkriveno sve više i više detalja o našim intimnim, ali ispraznim životima. Stoga nestrpljivo očekujte svaki novi dan u tjednu jer ovaj blog je ono pravo.

Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
Dom urbanih frizura
Bo' Selecta
DropBike

Tu možete vidjeti što se slušalo proteklog tijedna! Predivno...




Rado ću čuti Vaše savjete ili možda želje. Ako ste k tome i zanimljivi možda se običan kontakt pretvori u pravo prijateljstvo!!! Pomozite mi da steknem barem dvoznamenkasti broj prijatelja!

Eto novog mejla
kbucimir@gmail.com


Moj broj onog programa sa cvjetekom pomoću kojeg ljudi mogu komunicirati bez da se vide. Slobodno se javite.

304645703