Nekaj o meni:

+++zowem se stanisLawa+++

+++woLim swojega Misheka+++

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost ++on i ja++

+++rođena: 26.11.1991.+++

+++woLim swoje frende+++

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Daria i Baryca...woLim was...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost (ja) Sara & SiLwija....wojim was...
+++SLIKE+++


Free Image Hosting at www.ImageShack.us ....Ich....bangsretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us .....Maya i ja.....


Image Hosted by ImageShack.us
....sretan....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ...DanijeLa,Joža i Sara....belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ....Daria & M@to...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ...Daria & KLara.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ....Ja i maLa napast....=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ...ich,Daria i Maya...























































< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Studeni 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

......Život jadnog "neiskvarenog" dijeteta.......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Slike

LINKOWI:

++Maya++ ......moja maLa napast.....kiss...wojim te.....
++Daria++ ......kuLj cura....woLi Green day i izLaske w JAMU....smokin.....
++Sara++ ......maLo crno stworenje.....mah
++M@to++ .....the punker....sretan
++BeLshi++ ...moj braco....party
++Crne Ludice++ ......moja maLa sekica....i Ninika......wavewave
+Tinika+ ....cura s razreda.....thumbup
+Darkerica+ ....cura ima zakon bLog..yes
+Lucek+ ...my Lowe....wavewink
+Leona+ ...cura s razreda...sretan
+Nancy+ ....cura ima zakon bLogec....=))
+dijete rocka+ .....fora blog.....=))
+Zokki+ ....zakon frend s m.s-a.....=))
+kLompac+ ....Deni....frend s SeLnice......yes
+JeLica+ ....cura s razreda....sretan





petak, 08.02.2008.

Kad shwatish da je kraj....

Kad vidiš da je kraj
i vidiš da sunce umire
sklopi oči da ne vidiš krvavi
odsjaj suza...
I sjeti se našeg susreta
jednog ko zna kojeg ljeta
i zaželi novu ljubav
u ovom tihom umiranju
bez ponovnog rađanja...
Shvati da je sve bilo
onako kako si ti želio...
I ono ljeto i ovo proljeće
i prvo plakanje sa poljupcima...
Ne pitaj zašto sam
uvijek sama
i zašto baš danas kiša pada...
Ne zaželi ljubav tamo,gdje je nema
jer ćeš dobiti samo razočarenje,bol i mrznju
a ti si navikao da budeš voljen...
Sklopi oči i vidjet ćeš
moje oči prepune skrivenih suza
koje nisu namjenjene tebi....
Shvatio si da je lijepi san prošao
i da budućnost pripada drugima...
Shvati da smo se mogli voljeti
ali su drugi,voljeli za nas...
I ne dozvoli da tuga vlada tobom
jer obično ti vladaš tuđima...
Ne osjećaš tuđu bol, jer
tebe ne boli kao druge
...ni srce ni duša...
Ali jednog dana
kada te zahvati ludilo htjenja
shvatit ćeš ove suze u očima
i bit će ti žao
zbog ovog danas i ovog jučer
i molit ćeš sudbinu za oproštaj
a da li će on doći
saznat ćeš sutra
kada me ne bude bilo
i kada nestane tvoj prkosni osmijeh
i iščezne inat tvog ponosa...
Da li ćeš onda potražiti neke oči
i poželjeti da ljubiš nečije usne...moje usne...
Možda i hoćeš
ali mene wishe neće biti...



| Just Say SomeThiNg (71) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.