body Nishta inteligentno, kao i obichno... - Lithiumchek's world - Blog.hr body

Nishta inteligentno, kao i obichno...



Praznici mi prolaze u izigravanju nadobudne streberiche/ studentice/ potencijalne studentice =)
Dan sam zamijenila za noch…navecher idem na cugu, malo se zluftat, onda dodem doma oko ponoch/ 1/ 2 i onda chitam, uchim, rjeshavam pitanja za maturu…
Nadobudno sa Paulekom razmjenjujem skripte za hrvatski, zujim s markerima u boji i stavljam zvjezdice uokolo…yeah…cak i naochale furam, jelte, da se uzivim u ulogu… Sa uchenjem sam gotova oko 4, 5 ujutro i onda bezuspjeshno pokushavam zaspat ubijajuchi se u pojam kako se NIKADA NECHU upisati na filozofski, i kako nikada nechu polozit tu jebenu voznju i tako…i onda ponovo vuzgam laptop i kartam sama sa sobom dok ne zaspem i probudim se u 3 popodne slinechi po laptopu. Danas sam valjda od cijelih praznika vidla kak zgleda sunce u 12 popodne. Ishla sam kod Cofeka doma na kavu i raspala se prvi put ove zime. Pichila sam po zamrznutoj stazi prema tramvajskoj stanici i napravila sphagu na podu. No dobro, nisam se jako raspala, sam sam smochila guzicu. Bwa…fuj led.

I tako ja bezuspjeshno nekoga pokushavam nagovoriti na sanjkanje i grudanje, dok josh ima snijega.Daklem, ako je itko zainteresiran, molim nek se javi

Pussha vas Lithiumchek

06.01.2008. | 15:06 | | 4 | Komentiraj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us



nedefinirana
18 god
u sretnoj vezi
pomalo izgubljena
pacifist
ludak za knjigama
otvorena prema novim kulturama
nekoordinirana
sa vjerom u bolji svijet
vegeterijanac
opsjednuta zihaficama
music is my world
ljubitelj zivotinja
lijena
simpaticno bwesawa
emotivni hrcak
...
a zakljucite sami



- Amy Winehouse Lyrics


MuSiC ili ti vam ga shta Lithach slucha:



otvorena prema svim vrstama...
prevladava rock, no nade se tu jos svasta...
ne volim se ogranicavati...pa tako ni u glazbi...
nemam najdrazi bend and stuff

swikice



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us