ponedjeljak, 31.12.2007.

....NADA UMIRE ZADNJA....

... OsjećaLa sam se jadno,
opet onako izgubLjeno,bez
ostaLih emocija u meni,samo me pesimizam ispunjawao...
Nothing eLse...
...OsjećaLa sam ko" da je kraj,
kao da me nije woLio,
njegowe riječi biLe su prazne...sLušaLa sam samo
swoju boL i patnju... aLi ipak....
Kao.., Ljubaw je pobijediLa!
..i da,pesimizam u meni... Nekako sam opet drugačija..
Samo mi Ljubaw na neki način
uLjepšawa žiwot.... bar to...
Nekako mi dođe da wiše ne wjerujem Ljudima...
PostawLjam si mnoga pitanja...............
Zašto me jednostawno ne puste da žiwim swoj žiwot owako kako žiwim... ??!!...
RazočaraLa sam se u mnogim Ljudima, u mnogim stwarima,
aLi nitko mi ne može zabraniti da VOLIM NJEGA!Moji osjećaji su samo moji...
Jesam izgubLjena, čudna iLi nešto treće...,no
ne dopuštam wiše drugima da me sLome,da budem nesretna zbog tih Ljudi..
Ma ne, nikada wiše!
....još uwijek patim?
....još uwijek osjećam "onu" boL?
...iLi...osmijeh na mome Licu?
....da, osmijeh...... Ndam se da će se taj osmijeh
bar neko wrijeme zadržati na Licu mom.. Nadam se...
,,jer kao,....NADA UMIRE ZADNJA...
+ Sretna Vam Nova,2008.godina!+

- 15:15 - komentari (3) - print - *

subota, 29.12.2007.

....SAN.....

..Brojim dane do ponownog
susreta s njim....
..jad,tuga,bezbroj razLičitih
emocija oko mene....
...kao rat osjećaja.....
... Hodam uLicom,mrak se poLako spušta...
..MagLa u daLjini..te se svijetLa grada gase...
...MisLim o njemu..o njegowim smeđim očima...
..Osjećam kao da je kraj!
..Hodam...sama sam ,sama u mraku..i zauwijek sama...
..Pitam se:"Gdje je on?"
............odgowora nema....
Duboko u meni boL,boL koja je swe jača i jača..
..ja jednostawno nemam zraka...
..Osjećam kao da je kraj!
..Nema wiše powratka za mene,danas je zadnji dan...
..osjećam..osjećam kao da je kraj!
U daLjina widim da me netko prati..
Nije me strah...
...PribLižawa mi se taj Lik..ALi widim
mu samo oči..oči...
Te oči smeđe boje...Ma ne..
Nemoguče....
To nije ON!
Srce mi Lupa ko" da će swakog trenutka iskoćiti wan...
Ma ne..nemoguče..
..To nije ON!..
..Poswe mi se pribLižio,
swojim usnama je dotaknuo moje...
PoLjubac...
Je Li to taj zadnji poLjubac?
Ne mogu disati...
...Osjećam da je kraj!...
..Crkweni sat otkucawa ponoć...
..ZagrLio me...swe jače...i jače...
Kao da nestajemo, nestajemo daLeko od swih..
..od owe tame, magLe...kao da postajemo jedno....
..Osjećam da je kraj!
Otwaram oći..
Lagano...i...
....shwatim da je to swe samo....................SAN..............................

......................Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 14:48 - komentari (5) - print - *

petak, 28.12.2007.

...Nikad ne wjeruj praznim riječima...

... Nikad ne wjeruj praznim riječima,jer one će te uništiti...
....Swu dobrotu kojom sjaš i kojom si sjao...
...Uništiti će te do posLjednjeg izdaha duše...
...Krw će ti koLati žiLama brzinom wjetra,zbog patnje,
.....duboke mržnje,znajući da si nekad woLio,a sada...
okowan suzama na wječnu propast i mračnu budučnost...
....Pribijen na križ pohLepe ,nosiš breme swoje prazne duše,
breme zauwijek propaLo u očima patnje i jada....i...
....s toga...Nikad ne wjeruj praznim riječima ako
ne žeLiš to prožiwjeti........
by:my buraz

- 14:16 - komentari (7) - print - *

utorak, 25.12.2007.

Behind bLack eyes is my worLd..my worLd...,onLy mine....

..Želim umrijeti u twome srcu, razrezat ću i posljednju
arteriju na ruci..krw..swuda oko mene samo krw, krwawi tragowi koji wode do moje sobe.......samo mrak..
..samo mrak., umirem,osječam to!
Ali,još nije kraj... uzimam pištolj iz ladice..,
.......na njemu ostaje moja krw kao dokaz da
sam žiwjela............+.. Ne mogu wiše izgowarati riječi,
prekasno je..i nestajem,lagano nestajem.. weč sam umorna od swega ,od žiwota i te proklete ljubawi. Swi će se sjetiti mene, kada ću weč biti mrtwa..... a ti... swaki dan češ se pitati zašto ti nisam oprostila.......
... umirem,osječam to!...
Pred oči mi dolazi onaj siwi most gdje smo se upoznali...
..gitara i pištolj u ruci..zaswirat ću i posljednju pjesmu
swog žiwota, to če biti moja posljednja simfonija i tada
češ shwatiti da nisi bio samo slučajni prolaznik moga žiwota.....ali,prekasno za swe..,
jer ja ću weč tada biti mrtwa ,
a moja krw će biti poswuda.... na ruci će mi pisati samo jedno ime..jedino ime koje nikad nisam zaborawiti mogla........, a to ime sam jedino i woljela...........
.........If the eyes are the mirrors of
my souL... what are the tears then+...............
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 16:57 - komentari (24) - print - *

nedjelja, 23.12.2007.

...subota...

mah..oi....+..ewo kai buem i ja maLo opisaLa događae od jučer....aha...pa tak oko deseth ..nawečer narawno..Daria,Maja,Maya i Stannchy došLi su po mene....i išLi smo f m.s...(mursko središče)...no,nismo tam dugo biLe...Maya i Maja su ošLe w Jamu..a, Stannchy ,Daria i ja smo išLe w SeLnichu...Wršo je sLawiL ročkash....ae....ipak,,,,dobro je to društwo...yes..no,ja nisam dugo tam biLa...weč je jen frend došeL po mene..i onda sam s njim išLa w martin...u kafić Quatro...tu me weč swi poznaju....aha..,a i u tom kafiću radi Mančo..(my Love)..tak da....biLi smo w quatriu...fakat je biLo super..maLo smo piLi.. party..(ne puno..hi,hi..)....i reaL je biLo i wiŠe nego supher...ahaa...posLE toga ošLi smo f drugi kafić..aries....i tam je biLa Ludnicha...je,je....yesbelj....i tak...swe u swemu je biLo preee dobro...,a danash posLjediche...nebrem ništh papathi...njami..a tak sam gLadna...no..iam upaLjeno grLo...jaaako boLi...tuzancry...ae...ništh nebrem...,no bar mi se ne spawa....LoL...i tak....toe swe za dns od mene....pozz swima,,spešL* pozz za one koi su jučer biLi w Qutriu..i w Ariesu......hi,hi..Inesh..Lepo si ispaLa na sLiki...yeszubo..LooL...puse za Mančia..kisskisskiss...budem ubrzo stawiLa sLike gore...ahha...yessretan..i NESTAEM+++

- 18:20 - komentari (7) - print - *

subota, 22.12.2007.

....I want to spend FOREVER in your arms....

...Još jedan sawršen dan,zawršawa s tugom,
a zima mi nagowijestiLa drugo... Moram strpit se da widim ti oči...poLjubit me ti nečeš moći...i kaži je Li owo samo
san iLi još jedan sawršen dan.......
........Kaži,makar sLaži ,aL samo nemoj me pustiti i kreni
..i sa mnom ostani..
....PosLjednja noć i kaži makar sLaži,aL samo nemoj me pustiti i kreni..,aL sa mnom ostani...
.. Da te mogu widjeti ... Kao i Lani stawi
ružu i swijeću zapaLi što ne gasi se.....

.......So I say foreweLL I"m yours forever
Missing you... In my heart you are the one and
you aLways wiLL be......
.........+TOTAL ECLIPSE OF THE HEART+.........

.....kisskisskiss za Mančia..
(BEIB, I GOT YOU)
Image Hosted by ImageShack.us

- 18:18 - komentari (1) - print - *

petak, 21.12.2007.

GOTOWA NASTAWA....

..++ei+hei....petak..moi najLjaepši daN...yesae...i da...gotowa je nastawa,odnosno gotowo je prwo polugodište...haah..fora..ae.......danash je park bil donekle pun...isto ko i grad..swi su slawili zadnji daN..mae..slawila sam i ja...zato kai sam prošla s jedan..lol... ne..zezam se.....brrr..ali nam je jako biloo zima...ahaa...tuzan....neki su bili jako piani...aha..čak je i po nekoga došla hitna.....ajoj.....da,da...afkors...na kraju su nas pajkani potjerali iz parka.....no,onda smo Stannchy i ja ošle f "naš" kafić stari hrast...tam nam je bar bilo toplo.... sretan.....ahhaa....i tak....praznichi su počeli....jej...supačh....neam bašh danash inspiracie za pisanje posta....tak da....pozz swima......posebno za Stannchy .mahsmijeh..i puse za Mančia.....kisskisskiss.............+NESTAEM

- 17:03 - komentari (1) - print - *

četvrtak, 20.12.2007.

....... SMRT...........

Smrt je kraj žiwota. Swako žiwo biće mora umrijeti.Smrt je neizbježna činjenica,a wjerowatno i stanje..večina ljudi smatra da poslije smrti dolazi raj ili pakao..dio njih misli da nema ničega..nitko zaprawo ne zna što dolazi poslije.. s druge strane,pojam "smrti" često se znade  u znanosti pridjeliti nežiwim pojawama, sustawima i naprawama,označawajući pri tome antropogeno gledište na prestanak funkcioniranja nekoga nežiwog sustawa... tako jedna od teorija budučnosti swemira smatra da će isti zawršiti u stanju toplinske smrti............SMRT...JE NOWI POČETAK....Kad pogledamo swe wažnije astrološke knjige iz malo dalje prošlosti koje se bawe natalnom astrologijom možemo uočiti jednu na prwi pogled čudnu nawiku.. gotowo swi astrolozi započinjali bi swoje astrološke analize određiwanjem dužine pojedinog žiwota..iz owe naše sadašnje perspektiwe takwa nawika može nam se činiti wrlo mračnom i zastrašujučom, dowoljno mračnom da pobjegnemo što dalje od astrologije..............

+.....eij..ae..maLo sam pisaLa o smrti....fora.... aha..i tako...pozz swima...spešL* pozz za Stannchybelj......i pusa za Mančia...kisskisskiss..........NESTAEM+...

- 14:45 - komentari (9) - print - *

srijeda, 19.12.2007.

...ŠKOLA...BOŽIĆ

..+eij + heij...aaa....nisam dobro..zkj?...zato jer me tak jako boli mišićh..fakat jako boli...cry..aha...danash je u školi bilo wiše-manje oke....mad..grr..iz njemačkog mie zaključila jedan..no i iz matke iam jedan,,,,....raska mie dala do znanja da me ne podnosi...ali, tko je rekao da ja nju podnosim??...eek..hah.... neam poima zakai sad toliko pišem o školi...no,ipak,,,odlučila sam joj se poswetiti ..barem owa zadnja dwe dana...mislim dae zaslužila..lol.....ae..Božić....tai najs blagdan.... cijeli grad swijetli od žaruljicha,,raznih bboja..buem i ja rekla mami nek stawi žaruljiche na kuću..lol...yes...daa..swi s osmijehom na licu iščekiwaju Božić.. ma da.. i ja se mu weselim...aha..
aaa...i danash moram biti budna do 23 h.....eh...pitanje je ako buem izdržala....ahaa.... spawa mi see...zijev....jee...jedwa čekam petak...zadnji dan nastawe...to moramo proslawiti ...party..lol....ae..i onda praznichi..konačno...ae..i tak..prolaze dani...+..pozz for sekichu mah(nie mi to real sister) Stannchy..i pusa za Maančia..kiss...............+
NESTAEM....

- 15:46 - komentari (1) - print - *

utorak, 18.12.2007.

....kada se promijeniš,gube swi "oni" koji su tražili da se promjeniš...

.....eij.......
..... da...zašto je netko zahtjewao da se promjenim?..... mislim....heh...možda čudno pitanje...no...zašto je swima smetalo to što sam bila uwijek nasmijana....super....neozbiljna... zašto im je to smetalo??........... a sada...swi se pitaju što mi je?......ae...........jednostawno osječam se potpuno izgubljeno. . ne mogu pronaći sebe..., al" možda se nit ne želim pronaći.....swe je drugačije od te subote....ta je subota za nekog morala biti najljepši dan....,a ispalo je potpuno drugačije..... ponekad ništa ne shwačam......da...promijenila sam se..toe istina....ali nisam ja željela tu promjenu...weć su ju drugi od mene zahtijewali....neki misle da se ljudi ne mogu promijeniti...e mogu se.....itekako se mogu promijeniti...........i ja.....negdije duboko,duboko u sebi skriwam swoju neozbiljnost.....swoi optimizam.......no..ipak....swi oni koji su tražili od mene da se promijenim.....sada su izgubili.....zwuči neobično? .....čudno?.....,a ipak istinito.......

- 16:16 - komentari (2) - print - *

ponedjeljak, 17.12.2007.

.... opet tai ponedeljak....

....Sama pomisao na školu danas ujutro u pola šest totalno mie pokwarila još donekle dobro raspoloženje....i opet tai ponedeljak....eh...eek....ne wolim tai dan..jednostawno....heh.....još četiri dana ...,a onda praznici....na neki način hwala Bogu....nebi mogla duže izdržati u toi školi.....swe me to nekak guši....ae.....a još atmosfera u razredu....jadno......nie da se ja zamaram s tim.....no...ko da i nisam u tom razredu.....aha...+.......eek............tako je swe to......čudno...ponedeljak je za mene čudan dan.....čudno je swe.......wani je swe bijelo od snijega.....kad bude ljeto?.......ponekad mi samo sunce dae optimizam.....i energiju.......spawa mi mi se.....noć je bila tako kratka.....bilo bi mi waljda dowoljno da spawam cijela dwa dana.....waljda bi se onda konačno naspawala.....ae......owai post budem zawršila jednom pjesmom....swojom pjesmom....pozzdraw za Stannchy....best frendicu...dijete na uLici...mwa...i...kissza Mančia.....(my Love)...+nestaem....

....Krai pruge sjedim sama,oko mene samo tama.....
shwatila sam da ga wolim..ali ionako je prekasno za swe ...
očito je da on ne woli mene
....rekla sam mu swe...i ono da mi oprosti moje dječje godine..
jer ipak sam ja samo izgubljena duša...
jedno malo dijete na prugi....
............sama....
a opet swuda tama.......

- 10:51 - komentari (0) - print - *

nedjelja, 16.12.2007.

....PRWI POST....

...EIJ +hEIJ...a da....tko bi rekao da si buem i ja sama naprawila blog....prie sam iala blog sa swojom frendicom Stannčy...,a sad je konaačno došlo na to da i ja sama iam swoi blog....ahha....Naslow bloga...DIJETE NA PRUGI...pomalo čudan naslow za nekog...ali iam razlog zakai takaw naslow....u jednom postu jednog dana buem to napisala......da...PESIMIZAM...WJERA....KRW....-moja inspiracija....a...ja sam pesimistična....pasimistična su i moja razmišljanja....i swe ostalo...što me je nawelo na to?...to je teško pitanje.....i ja sama još pronalazim odgowor.....ahaa....pisala buem swa swoja razmišljanja i swoe pjesme......toe swe u owom postu....i da....postowi budu skoro swaki dan,....... +nestaem...

- 12:54 - komentari (3) - print - *

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.