nedjelja, 23.12.2007.

...subota...

mah..oi....+..ewo kai buem i ja maLo opisaLa događae od jučer....aha...pa tak oko deseth ..nawečer narawno..Daria,Maja,Maya i Stannchy došLi su po mene....i išLi smo f m.s...(mursko središče)...no,nismo tam dugo biLe...Maya i Maja su ošLe w Jamu..a, Stannchy ,Daria i ja smo išLe w SeLnichu...Wršo je sLawiL ročkash....ae....ipak,,,,dobro je to društwo...yes..no,ja nisam dugo tam biLa...weč je jen frend došeL po mene..i onda sam s njim išLa w martin...u kafić Quatro...tu me weč swi poznaju....aha..,a i u tom kafiću radi Mančo..(my Love)..tak da....biLi smo w quatriu...fakat je biLo super..maLo smo piLi.. party..(ne puno..hi,hi..)....i reaL je biLo i wiŠe nego supher...ahaa...posLE toga ošLi smo f drugi kafić..aries....i tam je biLa Ludnicha...je,je....yesbelj....i tak...swe u swemu je biLo preee dobro...,a danash posLjediche...nebrem ništh papathi...njami..a tak sam gLadna...no..iam upaLjeno grLo...jaaako boLi...tuzancry...ae...ništh nebrem...,no bar mi se ne spawa....LoL...i tak....toe swe za dns od mene....pozz swima,,spešL* pozz za one koi su jučer biLi w Qutriu..i w Ariesu......hi,hi..Inesh..Lepo si ispaLa na sLiki...yeszubo..LooL...puse za Mančia..kisskisskiss...budem ubrzo stawiLa sLike gore...ahha...yessretan..i NESTAEM+++

- 18:20 - komentari (7) - print - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.