nedjelja, 16.12.2007.

....PRWI POST....

...EIJ +hEIJ...a da....tko bi rekao da si buem i ja sama naprawila blog....prie sam iala blog sa swojom frendicom Stannčy...,a sad je konaačno došlo na to da i ja sama iam swoi blog....ahha....Naslow bloga...DIJETE NA PRUGI...pomalo čudan naslow za nekog...ali iam razlog zakai takaw naslow....u jednom postu jednog dana buem to napisala......da...PESIMIZAM...WJERA....KRW....-moja inspiracija....a...ja sam pesimistična....pasimistična su i moja razmišljanja....i swe ostalo...što me je nawelo na to?...to je teško pitanje.....i ja sama još pronalazim odgowor.....ahaa....pisala buem swa swoja razmišljanja i swoe pjesme......toe swe u owom postu....i da....postowi budu skoro swaki dan,....... +nestaem...

- 12:54 - komentari (3) - print - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.