jedna od mojih najdražih pjesama...
-OTROVNA KIŠA- (URBAN)

kad zvijezde se spuste da oplave vode
umotaj me u ruke i... pusti niz rijeku
sve njene kapi nek' kliznu niz lice
umjesto suza nek' mi sakriju oci
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
uzmi od mene al' samo pusti
otrovnu kisu po meni da pljusti
sapni mi tiho svoju tisinu
hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
sapni mi tiho svoju tisinu

hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...

fighting with demons

07.01.2006., subota

Dani su postali varijacija iste teme. Dnevne obaveze, učenje i onaj drugi dio mog života kojim vladaju strahovi. Okretala sam se, nemirno hodala i stalno brinula očekivajući svaki trenutak da će se između dva treptaja pojaviti neka od sablasti.Užasavalo me je biti vani, kao što me je užasavalo biti zatvorena. Ormari pretrpani prošlošću mirno su se smjestili uz zidove i gutali buku mojih misli, a izdisali čistu, zaglušujuću tišinu samoće. Iskreno sam pokušavala uživatri u životu, ali nije mi uspjevalo. Učila sam živjeti lažući samoj sebi kako bih preživjela. Lagala sam prečesto. Došla sam preblizu nekom odgovoru koji nisam smjela znati, a nisam ga mogla ni vidjeti.Dugo sam ležala na krevetu i plakala dok su mjesec i zvijezde na nebu zamjenjivali sunce i oblake. Nisam se mogla prisiliti da ustanem. Osjećala sam da su se svi dijelovi mozaika odlijepili i pomiješali. Ruke su mi oslabile, vid se pogoršao, a razvrstavanje sam samo i dalje odgađala. Počela sam se samoj sebi ispričavati da nemam snage sve pločice mozaika polijepiti. Koju god da uzmem sadrži samo dio istine koja više ne postoji. Kao pred smrt su me napadali filmovi sretnih uspomena, a pomislivši na ono što sada imam želja za plakanjem je postajala samo još jača. Željela sam prestati razmišljati, spavati bez snova, živjeti bez cilja, umrijeti bez žaljenja. Ipak, nisam mogla protiv onoga što su zvijezde upisale u moju krv kada su me odredile za nešto što još nisam shvaćala. Bojim se da će to potrajati dok ne prestane trenutak nazvan mojim životom.

............
ljudi ne brinite, ovo je samo tekst, a ne stvarnost.

- 20:22 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...........................................

mail: dijana_9@net.hrlud
brojač je stavljen 16. 7. 2005
Free Counter
Free Counter