jedna od mojih najdražih pjesama...
-OTROVNA KIŠA- (URBAN)

kad zvijezde se spuste da oplave vode
umotaj me u ruke i... pusti niz rijeku
sve njene kapi nek' kliznu niz lice
umjesto suza nek' mi sakriju oci
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
uzmi od mene al' samo pusti
otrovnu kisu po meni da pljusti
sapni mi tiho svoju tisinu
hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
sapni mi tiho svoju tisinu

hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...

fighting with demons

07.08.2005., nedjelja

Noćas nisam sama. Moji su strahovi sa mnom. i moja hrabrost, prošlost, sječanja, kao i planovi za sutra. Noćas mi društvo prave papir i olovka, stara pjesma, šalica kave i dim cigarete, reprize davno odgledanih filmova. Noćas odbijam neprisustvo drugih osoba nazvati samoćom. Noćas se trudim vidjeti život u treperenju svjetiljke i lupanju kišnih kapi po prozorskom staklu. Noćas je moja tuga u žestokoj borbi s mojom nadom. A pred zoru kada se nada počne gasiti i umirati doći će sunce i opet ju zapaliti. Znam da ću opet vidjeti život kako blista. Ugasit ću svjetlo u sobi, napraviti novu kavu, zapaliti još jednu cigaretu i gledati optimistično u daljinu očekujući još jednu borbu. Ne, noćas nisam sama. Ja sam u sobi zajedno s mojim mislima. Tuga je prisutna kao i uvijek, ali polako se uspijevam boriti protiv nje. Mislim da opet sve ide na bolje.

- 20:20 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...........................................

mail: dijana_9@net.hrlud
brojač je stavljen 16. 7. 2005
Free Counter
Free Counter