Mailaj me NA KLIK

POEZIJA I PROZA

četvrtak, 02.08.2007.

POEZIJA I PROZA
Smješio mi se moj pas Goiko izdaleka, onako kako je navikao, smetene face, s cigaretom u kutu usana, znao sam odmah da je napravio neku pizdariju, vjerovatno pijan ostavio govance u policijskoj postaji, pa sam ga bez pitanja poslao u kaznu. Dok je on klečao u kutu dnevnog boravka, posjetio me susjed Naizmet Nagazi i s vrata vikao:
-Suseeed! Opgodi koga sam upoznao, sad ti pričam, čekaj i sjedi, sluša me:Ja išo i u traanvaj, vidim prekrasna cura kažem ti si za mene, ona kaže ja sam romkinja, ja reko pa da si i ciganka ja te ženim, i mi se oženili onako službeno. Sad mi treba soba na par dana, može?
-Zašto će ti soba? Možda s bračnim krevetom?
-Ne, ganja me njezin rodbina.
U taj čas udje drugi susjed, Meho, i s vrata će:
-Bolaaan, pogodi šta sam naumio, izumit ću školu za zajedničke jezike,
ima da je pohađaju svi, tako da muž i žena se više ne svade, vidiš pizdarije, ona mu odbrusi, on pobije 9 susjeda, drugome odbrusi nje'ova, on zapali Velebit, nije to baš hercik..

Eto ga, što da im rečem, Goiko je umirao od smijeha u kutu, pauk se sakrio u kupaonu, čuo sam prigušeni hihot otamo, a ja vam mogu reći da sam jučer bio u Baschierri 2, naručismo moja draga i aj neku papicu i usred jela ona izvuče iz usta komadić čelične spužve za suđe, ja rekoh jebeni trik, al nije. Konobaru sam to diskretno spomenuo, a on će: Ah, dobro da nije dlaka, haha, sorry.

Divna reklama.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.