Mailaj me NA KLIK

ZAROBLJEN



Milivoj zvan Pljačkaš Milivoj nije me 2 dana pustio na net jer je otkrio chat zbog čega mu je cura blagajnica postala ljubomorna pa je došlo do nekih svadja pri čemu je moj pas Goiko pokušao oteti pištolj Pljačkašu,ali nije uspio pa smo za kaznu morali očistiti pod banke. Svi taoci su dosta dobro jedino se Deda Vojo buni glede menija,pa su nam pristali dostavljati hranu iz poznatog Cateringa koji ne smijem reklamirati iz razumljivih razloga(dok ne plate za to). Bilo nam je na tren nestalo struje ali se Milivoj raspucao pa su je vratili iz straha da netko ne strada,al koliko sam vidio taj ne bi pogodio ni sebe u glavu s dva milimetra kao što je bio slučaj sa stanovitim pjevačem kojeg moj otac jako poštuje i zbog kojeg nosi brkove već 30 godina. Ne smijem ni otkriti koja je banka u pitanju jer je Milivoj rekao da ne želi publicitet,no smijem reći da smo negdje u Europi,no ja sam mu odgovorio da nećemo tak brzo tamo,jer samo naši generali imaju pristup u taj raj.Ili pakao,kak se uzme. Uglavnom,veselo nam je,osim što ne nazirem kraj pregovorima izmedju policije i Milivoja jer je on poželio avion kojim bi pilotirao John Travolta(On je njegov veliki fan),otok na Jadranu i dionice Ine za bar 98 tisuća kuna. Johna su mu sredili,al ovo ostalo ne može dobiti jer otoci su rasprodani,a dionice su ipak dionice. Moram ići,Milivoj i ova se žele opet seksati na mom kompjuterskom stolu. Javim se kad me opet pusti.
Vaš Dino.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.