Mailaj me NA KLIK

Chris Rea



Naslovio je svoje pismo na Nju. Ona je uredno bacala Njegova pisma u kamin. On je pisao i dalje.
Ona nije znala tko je on. Nije ni marila. Imala je uredan život,posao i zaručnika. On je vjerovatno bio neki manijak.
...........................................
Poštar je poginuo od eksplozije plina. Pas je glasno zavijao u noći. Nitko se nije budio.
...........................................

Dvoje mladih pijani su i zagrljeni hodali parkom. Sjeli su na klupu i mazili se. Došao je policajac i legitimirao ih. Bili su goli,ali to njega nije uzbudjivalo. Poštovao je svoj posao i bio je savjestan.
...........................................

Netko je slušao Chrisa Reu glasno u mojoj ulici. Pozvonio sam na vrata kuće i zgodna me djevojka pozvala unutra. Slavile su djevojačko veče. Izveo sam im striptease i jednu po jednu skinuo. Plesali smo,kupali se i orgijali do jutra. Ni sad nisam siguran koja je bila buduća mladenka. Bitno da sam ih zadovoljio.
............................................

Iz jajeta se izlegao mali dinosaur. Dogodila se evolucija. Pokoja revolucija. Svijet se nije puno promijenio. Svaki dan je dar. Sve je itekako relativno.
............................................

Ponekad poželim nekoga uz sebe. Ta osoba mora biti lijepa. Mora znati probiti ovaj oklop koji kaznom nekom nosim. Možda je negdje blizu. Dodji,osobo. Nemaš što izgubiti. Zvekni mi šamar i reci da sam tvoj. Možda oklop spadne sam od sebe. Ali,pazi,imam žalac.
Ja sam škorpion. A vi?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.