Mailaj me NA KLIK

Angels%rain part V mmmm...

srijeda, 11.05.2005.

Psima smo dali hrane i vode i ostavili ih u dnevnoj sobi da se ližu uz taktove Snoop doggy dog-a.Zatvorio sam vrata spavaće sobe i pustio Barryja da dočara atmosferu polumraka koji je nagoviještao vruću noć.Mirisao sam joj vrat,kosu,prstima istraživao leđa,grudi,trbuh.Uzdisala je dok sam je polagano razodijevao.Divio sam se njenoj glatkoj koži,preplanulom tijelu i liniji koja je razdvajala trbuh na sredini.Dodatni seksipil naglasio je piercing u pupku koji je mamio da ga liznem.Prvo sam posjetio bradavice koje su se ukrutile,samo sam ih taknuo vrškom jezika,ocrtao im rub i spustio se niže,na srebro koje me svojom plemenitošću očaralo,posebno ovaj put.Ljubio sam joj bokove,bedra,spustio se do koljena.
-Želim te-Tiho je šapnula uz pratnju pogleda koji je pozivao.
Nisam se obazirao,jer ovo je moja igra.Masirao sam joj tabane dok sam sisao njen nožni palac i prst po prst lagano,poput šumske jagode stavljao u usta...
-Daaj..-vapila je dok sam ja izvodio obred predigre na svoj način i jezikom joj prelazio međunožje,obrijano,mirisno i vlažno.Izvijala se je od užitka koji joj je potresao tijelo u valovima,njeni kratki predorgazmi uzbuđivali su me.Okrenuo sam je na trbuh i liznuo je od potiljka,preko linije kičme do guze.Ušao sam u nju bez upozorenja,naglo i do kraja,jauknula je od slatkog bola i počela se sama nabijati.Soba je postala rapsodija uzdaha,jecanja,prostaštva,divljanja i krvi.Ugrizao sam je za rame,okrenuo je na leđa i opet se zabio u nju,duboko.Nisam slijedio Barryjev ritam,podigao sam je na sebe i nabijao sve brže i brže.Eksplozija je nastala istovremeno,u oba tijela.Bili smo glasni i sretni..
Počela se smijati,glasno i preslatko,divni zubi su joj skoro sjajili u polutami sobe koju je obasjavalo samo blago svjetlo ulične rasvjete kroz poluspuštene rolete.Gledao sam je,i sam se nasmijavši njenoj sreći koja je izlazila kroz taj smijeh i punila sobu emocijama,nekim davnim,izgubljenim,zaboravljenim.
-Hvala ti..-rekla je kratko i tiho,učinilo mi se da vidim suzu na njenom licu.Možda suza radosnica,pomislih u tome trenutku.
-Nema na čemu-odgovorih sa smješkom,mazeći joj glatko bedro i ljubeći ranu na ramenu-Oprosti za ugriz-ispričavao sam se sa skrušenim izrazom lica,ne želeći joj objasniti da je to bilo nesvjesno,ali obvezatan pečat koji ostavljam svakoj u naletu ekstaze.
-Hvala ti-rekla je još jednom-moram sad ići-učinilo mi se da opet vidim suze u njenim očima,kao da su izvirale.
Obukla se je na brzinu,ovlaš me poljubila,uzela Heru,kokoj kao da je bilo žao što se rastavlja od Vuf-a ovako brzo i uz kratko"vidimo se"izletila iz stana.Bio sam malo razočaran jer sam je htio još maziti,ali nisam si htio stvarati pritisak.Ni Vuf mi nije baš bio veseo.Sklupčao se pod televizorom i uzdisao.Moj prijatelj i ja smo opet sami
.Sutra idemo u istraživanje.
KRAJ PETE PRIČE...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.