Mailaj me NA KLIK

noć.

ponedjeljak, 31.01.2005.

Probudio sam se nemiran,zvono je odbijalo ponoć.Umoran sam pokušavao opet zaspati,ali kapanje vode u kuhinji ubijalo me je.Digao sam se iz kreveta i pješice krenuo u osvetu slavini.Istovremeno je zazvonilo zvono na vratima.Pomislio sam kako je prometno večeras.Izvadio sam pingvina iz frižidera i dao mu pive da si popije.Veselo je podrignuo,a ja sam krenuo ubiti onoga koji mi zvoni u ponoć na moja voljena vrata.Usput sam pogledao vijesti na DSF-u.Zvono nije prestajalo.Otišao sam do kuhinje i birao između nekoliko kuhinjskih noževa.Uzeo sam najveći i potrpao leda u vrečicu.Došuljao sam se do vrata i naglo ih otvorio.Nema nikoga.E nećeš mi pobjeći-rekoh tiho i potrčah stepeništem za spodobom u dugom kaputu.Stigao sam je nakon tri i pol stepenice,uhvatio oko struka i ponio u stan.Bila je neobično lagana,ili sam ja bio so strong.Zalupio sam vratima i bacio je na pod.Lice joj je bilo pokriveno velom.Nestalo je struje.Čuo se samo moj dah.Ona na podu.Ja s nožem u ruci.Samo dvije sjene.Kaput joj se razmaknuo i ocrtavala se silueta predivnih nogu,u polumraku je izgledala savršeno.Razmišljao sam da li da je ubijem ili da je uvedem u dnevnu sobu.Nije mi izgledala uplašeno.Zabio sam nož u ormar i uhvatio je za ruku i poveo do sobe.Svijeće su gorjele slabo.Okrenuo sam se prema njoj i suočio s nožem na vratu.Pokazala mi je glavom na krevet,pratila me dok sam se smještao u vodoravni.Prelazila mi je nožem po grudima,ruka joj je bila na mom vratu.Kaput je skliznuo s nje i otkrio napeto tijelo glatke kože.Lice joj je bilo još uvijek skriveno.
Dala mi je da joj zubima skinem gačice.Krvario sam i pila je moju krv.Sjene na zidu pokazivale su kako divlja po meni.Ispunio sam je cijelu.Mislim da želi moje dijete.Napisat ću jednom priču o ovome.Otišla je tiho.Ja sam se morao oprati od silne krvi.Nisam joj vidio lice.Niti osjetio dah.Ni miris.Otišao sam do frižidera i natočio malo votke u čašu,pa popio sve što je ostalo u flaši.Ovi ožiljci nikad neće nestati...


- 10:15 - Komentari (17) - Isprintaj - #
auuu Dino....pretjerao si ovog puta...pa nož, pa krv....nema veze...svejedno sam pročitala...kisić ti ostavljam....a jesi razmišljao o pisanju tekstova za filmove i tome slično....heheh (tanja 26.01.2005. 10:37)

tanja, ne slazem se bas oko pretjerivanja, ima nesto u toj krvi, vjeruj... ;) (black lady 26.01.2005. 10:38)

Sve ima svoje značenje...:))Dodjite pogledati moje ožiljke..:)) (diiiiiiinoooooo 26.01.2005. 10:39)

LOLOLOL, jebiga, ja sam odvalila od smijeha već na početku kod pingvina i dalje se nisam mogla koncentrirati. Idem na popravni, jebote!:)))))))) (beštijica 26.01.2005. 10:51)

Blekačo moja....ok....po izboru, ko voli nek izvoli...a da Dino ima nešto....poznata stvar....opičen je i to po pravo....ne volim ovako komentirati ali baš me izazivate....Dino, ma samo tako....a ti nesrećo od Blekače javi se na meil....cmokač i jednom i drugom..... (tanja 26.01.2005. 10:57)

@tanja, evo ma na mailu bem mu misha ;) samo dok pogledam Dini oziljke ;))))))))) (black lady 26.01.2005. 11:04)

cmok u ožiljke! mmmmmmm (Zločesta 26.01.2005. 11:39)

vidiš...a što bi se tek dogodilo da si se miran probudio!...ufff... (FreeShampooSample 26.01.2005. 12:23)

slucajno zalutala i ostala ugodno iznenadjena piskarijama jednog muskog bica.... (heroina 26.01.2005. 15:18)

...sigurno imaš neku manu... ali ožiljci to nisu ;-) (kreeza 26.01.2005. 16:13)

:):):):) pa stvarno...pingvin.... vijesti...biranje noževa...čovjek stvarno poželi navratiti do tebe:):):):)kisss (amorfia 26.01.2005. 16:23)

nisam mogla odoljeti i opet sam čitala tvoje postove! tako su.... mmmmmmmm! (Zločesta 26.01.2005. 16:56)

eeeee to je moj šef....izvuko si se .....ajde.........ovo je već bio užitak čitati.........mljac mljac mljac.........pusa:) (misericordia 26.01.2005. 18:46)

daj još piši.... (Zločesta 27.01.2005. 08:17)

jutro dinoooo, kako ožiljci...hehe....ostaljam pozdrav u očekivanju novog posta;.) (tanja 27.01.2005. 08:23)

postoji razlog zašto nisi osjetio ni miris, ni dah, ni vidio lice (vampy 27.01.2005. 09:19)

još jedan korak dalje, hehe :p (lady Bonham 27.01.2005. 11:16)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.