Mailaj me NA KLIK

Snijeg.

nedjelja, 19.12.2004.

Škripao je pod mojim nogama.Lica su bila lažna,odavala su sreću,pitao sam se zašto.Stotine njih na jednom mjestu.Legao sam kraj njihovih glava.Zagrljaj nejasan njemu.Njoj.Ljubio sam Te mislima.Vidio sam drugi svijet i plakao u sebi.A s njima se smijao.Priče nedovršene,s nejasnom radnjom.Samo bol.Trgao sam odjeću s Tvoje duše tim iskustvom.Upoznao novi dio sebe.Želim Te kao nikada prije.Želim Tvoje misli i tijelo.Želim da vosak kaplje po Tvojim koljenima.Ja ću Te očistiti.Pokriti snijegom punim ljubavi.Nikada se više neću vratiti s tog putovanja.Ali sada ću Te razbacati po sobi naše pohote i uzeti kao moju vječnu potrebu.Sklopi oči i misli na mene.Raširi noge i otvori se.Ruke su Ti vezane.Želiš li me?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.