Mailaj me NA KLIK

Razvijanje.

petak, 17.12.2004.

Fotografije.Razvijam slike koje sam snimio u studiju.Shvatih da sam bio slijep na pogled očiju koje su dozivale.Previše sam gledao senzualna bedra.I koljena.A ni poruke nisam otvarao.Možda sam lagao sebi.Prepustit ću Ti se drugi put.Zarobljena u okviru.Moj svijet.Palim auto i lutam po gradu,tražim adresu s poleđine nečega.Ne kucam,ulazim bez najave,Ti usred igre.Sama u sebi.Iznenađena lažno,jer poziv je upućen.Ipak Ti se prepuštam danas.Malo ću Te gledati kako se igraš.Opet sam u Tvojim očima,sad se vidim jasno.Vadim Tebe iz Tebe,treba mi mjesta.I vremena.Da nadoknadim.Smijem li dugo trajati u Tebi?Odgovori kasnije..Puno kasnije.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.