Mailaj me NA KLIK

Jug.

ponedjeljak, 13.12.2004.

Blještavilo je zamijenilo tamu iz koje se pojavila da mi otvori vrata.Njeno bijelo donje rublje sad se još više isticalo.Skidala je majicu polako,gledajući me ravno u oči.Ja sam sjedio na krevetu i odlučio promijeniti ambijent.Ona radi prve korake i vodi me.Pruža mi ruku da je ljubim.Nježna je,ali vidim ogledalo na stropu koje pokazuje drugu sliku.Nema pravila,ništa nije dokazano,osim naših glasnih uzdaha.Oblikovao sam je po svojim željama i stvorio novu sliku.Bila je podatna,ali i zahtijevna.Bio je to neki topli grad,na jugu,more je pričalo.Opet tama u kojoj se tražimo,slike su mutne,ali imamo dodire.Postaje divlja i neukrotiva,želim je pratiti.Trajemo satima,pijemo crno vino,gledamo tamu,plašimo se jutra.Mi smo noćni putnici.Moja ruka je dolje,usne na bradavicama,ja sam u njoj,njen dah u meni.Opet se oblači,ja je svlačim i ona se predaje vinu.Koža je nježna.Oblačim se i tražim košulju.Ona pali cigaretu.Moram je još jednom imati.Nakon toga odlazim.Zauvijek.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.