Mailaj me NA KLIK

Jagode.

nedjelja, 12.12.2004.

Odabrao sam te u gomili željnih,Tvoje oči su sjajile jače od drugih.Podigla si haljinu da mi pokažeš čipku,ali mene su palila koljena i vrat,u koji sam zario zube dovoljno jako da Te prisilim na mirovanje.Otimala si se neuspješno i rukom tražila dokaze moje pohote.
Nisam Te želio pred svima, inzistirala si,ali bez uspjeha.Vukao sam Te u svoju tamu i poremetio ritam koji si nametala drugima.
Ja sam Tvoj gospodar.A Ti robinja.
Hranio sam te trešnjama,i promatrao usne.Pozivale su a ja sam odgađao dolazak,želim da igra traje.Drhtala si od želje.Vezao sam te i izluđivao,htjela si me unutra,ali crvena svilena vrpca se usijecala u zglobove.Čekaj.
Igrao sam se sam i šamarao Tvoje samopouzdanje,varao sam.Vrpca je pukla,oslobodila si se i skočila na mene ,gruba i opasna po život, ja sam se predao,vani je padala kiša.Soba je bila plava,a Ti si mirisala na voće.Nisam mogao odrediti koje.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.