Mailaj me NA KLIK

Inspiracijo.

petak, 10.12.2004.

Napisat ću priču kada me dočekaš u crnoj haljini koju ću poželjeti skinuti
zubima dok ćeš mi zakletvu ljubavi noktima upisivati na leđa.
I tada, kad budemo silovali prostor tijelima u igri bez kraja,priča će krenuti sama.
Pisati ćeš je i ti sa mnom,hodajući po staklu i rasipajući se pod krunom od trnja,likujući što nisi jedina koja nosi crno.
Ležat ćeš ispod mene i žaliti prošlost.
Jer,
sada je sve, sada je moglo biti i prije.
A ja ću te lizati pogledom i izlijevati život u Tebe.
Zahtijevati od Sile da poda još jednog mene
i
jednu Tebe.
Lizati ću ti tabane i pod kojim hodaš ljubiti,ako me obećaš sebi.
Prekrit ću te svojim snažnim tijelom a ti ćeš ostavljati tragove na mojim prsima.
Polomiti ću Tvoja sjećanja i postati gospodar Tvoje sadašnjosti.
Budi moja inspiracija,a ja ću pisati priče.
O istini,o želji,
o razuzdanosti tijela,o ljubavi za novim.
I ugasi svjetlo,

ja volim pisati u mraku.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.